Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Branding as a way for increasing competitiveness level of enterprise |
|
Creator |
Мавдюк, Іван
Mavdiuk, Ivan |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:02:00Z
2018-12-06T10:02:00Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Мавдюк І. Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Іван Мавдюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 82–83. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26225 Mavdiuk I. (2018) Brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Branding as a way for increasing competitiveness level of enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 82-83 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2013. - № 3. – С. 133 -138 1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu, S. Semeniuk, Galician economic bulletin, 2013, No 3, P. 133 -138 |
|
Format |
82-83
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|