Запис Детальніше

Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Factors for providing competitiveness of the enterprise
 
Creator Мельничук, Олена
Melnychuk, Olena
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:00Z
2018-12-06T10:02:00Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Мельничук О. Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Олена Мельничук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 86–87. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26227
Melnychuk O. (2018) Faktory zabezpechennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Factors for providing competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 86-87 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Краузе, О.І. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств / О.І. Краузе / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності». Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90.
2. Мостенська, Т.Л. Основи маркетингу: Навчальний посібник / Т.Л. Мостецька. – К.: «Політехнік», 2004. – 240 с.
1. Krauze, O.I. Konkurentospromozhnist yak instrument harmoniinoho rozvytku vitchyznianykh pidpryiemstv, O.I. Krauze, Materialy II mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Upravlinski aspekty pidvyshchennia natsionalnoi konkurentospromozhnosti". Simferopol-Yalta, 2008, 17-19 zhovtnia, P. 88-90.
2. Mostenska, T.L. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk, T.L. Mostetska, K., "Politekhnik", 2004, 240 p.
 
Format 86-87
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU