Запис Детальніше

Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послуг

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послуг
Branding is an effective warehouse marketing-and-politics-komunikatsiy sphere of service
 
Creator Качунь, Володимир
Kachun, Volodymyr
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:03Z
2018-12-06T10:02:03Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Качунь В. Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послуг / Володимир Качунь // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 116–117. — («Маркетингові технології підприємств сфери послуг»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26243
Kachun V. (2018) Brendynh yak efektyvna skladova marketynhovoi polityky komunikatsii u sferi posluh [Branding is an effective warehouse marketing-and-politics-komunikatsiy sphere of service]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 116-117 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 116-117
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU