Запис Детальніше

PR як інструмент маркетингових комунікацій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PR як інструмент маркетингових комунікацій
PR as an marketing communications tool
 
Creator Венгер, Юлія
Venger, Yuliia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.138
 
Date 2018-12-06T10:02:05Z
2018-12-06T10:02:05Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Венгер Ю. PR як інструмент маркетингових комунікацій / Юлія Венгер // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 12–13. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256
Venger Y. (2018) PR yak instrument marketynhovykh komunikatsii [PR as an marketing communications tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 12-13 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Капитонов Є.А. Корпоративна культура і PR. – М.: МарТ, 2006. – 416 с.
1. Kapytonov Ye.A. Korporatyvna kultura i PR, M., MarT, 2006, 416 p.
 
Format 12-13
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU