PR як інструмент маркетингових комунікацій
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PR як інструмент маркетингових комунікацій
PR as an marketing communications tool |
|
Creator |
Венгер, Юлія
Venger, Yuliia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.138
|
|
Date |
2018-12-06T10:02:05Z
2018-12-06T10:02:05Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Венгер Ю. PR як інструмент маркетингових комунікацій / Юлія Венгер // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 12–13. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26256 Venger Y. (2018) PR yak instrument marketynhovykh komunikatsii [PR as an marketing communications tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 12-13 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Капитонов Є.А. Корпоративна культура і PR. – М.: МарТ, 2006. – 416 с. 1. Kapytonov Ye.A. Korporatyvna kultura i PR, M., MarT, 2006, 416 p. |
|
Format |
12-13
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|