Запис Детальніше

Впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств хлібопекарської промисловості

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств хлібопекарської промисловості
Implementation of the marketing strategy in the activity of the bakery industry enterprises
 
Creator Гарасим, Людмила
Garasim, Lyudmila
 
Contributor ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:06Z
2018-12-06T10:02:06Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Гарасим Л. Впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств хлібопекарської промисловості / Людмила Гарасим // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 156–157. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26263
Garasim L. (2018) Vprovadzhennia marketynhovoi stratehii v diialnist pidpryiemstv khlibopekarskoi promyslovosti [Implementation of the marketing strategy in the activity of the bakery industry enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 156-157 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 156-157
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU