Запис Детальніше

Рекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринку

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринку
Advertising activity as a element of the complex of marketing communications on the consumer market
 
Creator Горошкевич, Олександр
Оксентюк, Богдана Андріївна
Goroshkevych, Oleksandr
Oksentyuk, Bogdana
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:06Z
2018-12-06T10:02:06Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Горошкевич О. Рекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринку / Олександр Горошкевич, Богдана Оксентюк // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 158–159. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26264
Goroshkevych O., Oksentyuk B. (2018) Reklamna diialnist yak element kompleksu marketynhovykh komunikatsii na spozhyvchomu rynku [Advertising activity as a element of the complex of marketing communications on the consumer market]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 158-159 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 158-159
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU