Запис Детальніше

Маркетингове забезпечення як елемент вдосконалення діяльності торговельних підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове забезпечення як елемент вдосконалення діяльності торговельних підприємств
Marketing supply as a part of improvement of trade enterprises’ activities
 
Creator Винник, Ірина
Vinnik, Iryna
 
Contributor ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:06Z
2018-12-06T10:02:06Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Винник І. Маркетингове забезпечення як елемент вдосконалення діяльності торговельних підприємств / Ірина Винник // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 14–15. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26267
Vinnik I. (2018) Marketynhove zabezpechennia yak element vdoskonalennia diialnosti torhovelnykh pidpryiemstv [Marketing supply as a part of improvement of trade enterprises’ activities]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 14-15 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
 
Format 14-15
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU