Запис Детальніше

Особливості SSM-маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості SSM-маркетингу
Features of SSM-marketing
 
Creator Данилків, Михайло
Danilkov, Myhailo
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 378.1
 
Date 2018-12-06T10:02:06Z
2018-12-06T10:02:06Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Данилків М. Особливості SSM-маркетингу / Михайло Данилків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 164–165. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26268
Danilkov M. (2018) Osoblyvosti SSM-marketynhu [Features of SSM-marketing]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 164-165 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
1. Монастирський, Г.Л. Social Media Marketing як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг / Г.Л. Монастирський, Л.Я. Турчин // Економічний аналіз: зб. наук. праць. – Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2018. – Т.28. – № 1. – С. 258-264.
2. Романишин, С.Б. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах / Романишин С. Б., Греськів І. Р. // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2015. – № 819. – С. 183-188.
3. Сапега І.І. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в Інтернеті / І.І. Сапега [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
1. Monastyrskyi, H.L. Social Media Marketing yak instrument prosuvannia pidpryiemstv-nadavachiv transportnykh posluh, H.L. Monastyrskyi, L.Ya. Turchyn, Ekonomichnyi analiz: zb. nauk. prats, Ternopil: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr Ternopilskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu "Ekonomichna dumka", 2018, V.28, No 1, P. 258-264.
2. Romanyshyn, S.B. Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti v sotsialnykh merezhakh, Romanyshyn S. B., Hreskiv I. R., Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 2015, No 819, P. 183-188.
3. Sapeha I.I. Osoblyvosti kontent-marketynhu yak samostiinoho elementu prosuvannia v Interneti, I.I. Sapeha [Electronic resource] – Access mode: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2014-21.pdf
 
Format 164-165
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU