Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій
Internet as a marketing communication tool |
|
Creator |
Осовська, Любов
Osovska, Lyuba |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:02:08Z
2018-12-06T10:02:08Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Осовська Л. Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій / Любов Осовська // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 188–189. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26280 Osovska L. (2018) Internet yak instrument marketynhovykh komunikatsii [Internet as a marketing communication tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 188-189 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Что такое комплексный интернет маркетинг [Электронный ресурс] / Rapid Up. — М. 2014. 1. Chto takoe kompleksnyi internet marketinh [Electronic resource], Rapid Up, M. 2014. |
|
Format |
188-189
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|