Запис Детальніше

Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій
Internet as a marketing communication tool
 
Creator Осовська, Любов
Osovska, Lyuba
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 339.13
 
Date 2018-12-06T10:02:08Z
2018-12-06T10:02:08Z
2018-11-09
2018-11-09
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Осовська Л. Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій / Любов Осовська // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 188–189. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26280
Osovska L. (2018) Internet yak instrument marketynhovykh komunikatsii [Internet as a marketing communication tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 188-189 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Что такое комплексный интернет маркетинг [Электронный ресурс] / Rapid Up. — М. 2014.
1. Chto takoe kompleksnyi internet marketinh [Electronic resource], Rapid Up, M. 2014.
 
Format 188-189
2
 
Coverage 9 листопада 2018 року
9 November 2018
Тернопіль
Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU