Методологія формування товарної політики для промислових підприємств
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологія формування товарної політики для промислових підприємств
Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises |
|
Creator |
Паук, Юрій
Pauk, Yuriy |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Subject |
339.13
|
|
Date |
2018-12-06T10:02:08Z
2018-12-06T10:02:08Z 2018-11-09 2018-11-09 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Паук Ю. Методологія формування товарної політики для промислових підприємств / Юрій Паук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 192–193. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282 Pauk Y. (2018) Metodolohiia formuvannia tovarnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 192-193 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
1. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: навч.- метод. посіб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с. 2. Павленко А.Ф. Маркетинг. [Електронний ресурс] / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с. 1. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch, metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p. 2. Pavlenko A.F. Marketinh. [Electronic resource], A.F. Pavlenko, A.V. Voichak – K., KNEU, 2003, 246 p. |
|
Format |
192-193
2 |
|
Coverage |
9 листопада 2018 року
9 November 2018 Тернопіль Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|