Шляхи покращення рекламної діяльності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Шляхи покращення рекламної діяльності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
|
|
Creator |
Горошкевич, Олександр Олександрович
|
|
Contributor |
Оксентюк, Богдана Андріївна
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна |
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis 339.13 маркетингові комунікації товар реклама зв’язки з громадськістю стимулювання збуту SWOT-аналіз управління ефективність |
|
Description |
Горошкевич О.О. «Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Досліджено комунікаційну політику підприємства, проаналізовано рекламну діяльність підприємства, з метою виявлення сильних та слабких сторін проведено SWOT-аналіз, розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства, розраховано ефективність управління рекламною діяльністю, розроблено заходи стимулювання збуту продукції. Ключові слова: маркетингові комунікації, товар, реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, SWOT-аналіз, управління, ефективність. |
|
Date |
2018-12-20T10:48:26Z
2018-12-20T10:48:26Z 2018-12-20 2018-12-20 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Горошкевич О.О. Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства(на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. О. Горошкевич. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 11 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26390 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
UA
|
|