Запис Детальніше

Шляхи покращення рекламної діяльності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи покращення рекламної діяльності (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
 
Creator Горошкевич, Олександр Олександрович
 
Contributor Оксентюк, Богдана Андріївна
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту, м. Тернопіль, Україна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
339.13
маркетингові комунікації
товар
реклама
зв’язки з громадськістю
стимулювання збуту
SWOT-аналіз
управління
ефективність
 
Description Горошкевич О.О. «Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)». – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.
Досліджено комунікаційну політику підприємства, проаналізовано рекламну діяльність підприємства, з метою виявлення сильних та слабких сторін проведено SWOT-аналіз, розроблено заходи щодо вдосконалення рекламної діяльності підприємства, розраховано ефективність управління рекламною діяльністю, розроблено заходи стимулювання збуту продукції.
Ключові слова: маркетингові комунікації, товар, реклама, зв’язки з громадськістю, стимулювання збуту, SWOT-аналіз, управління, ефективність.
 
Date 2018-12-20T10:48:26Z
2018-12-20T10:48:26Z
2018-12-20
2018-12-20
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Горошкевич О.О. Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства(на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)» (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О. О. Горошкевич. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 11 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26390
 
Language uk
 
Coverage UA