Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)
|
|
Creator |
Крет, Тетяна Олегівна
|
|
Contributor |
Бурліцька, Оксана Петрівна
|
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis 339.138:334.716 |
|
Description |
У роботі висвітлені теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві, проведено оцінку існуючого стану організації маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, запропоновано напрями вдосконалення структури управління маркетингом на СУП ТзОВ «М'ясовіта». Ключові поняття: організаційна структура, маркетингова діяльність, структурний підрозділ, функції управління, повноваження, відповідальність, рівень централізації, маркетолог. Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»).-– Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. Дипломна робота присвячена вдосконаленню організації маркетингової діяльності, необхідність якого виявлена в результаті аналізу маркетингового середовища підприємства. |
|
Date |
2018-12-20T08:37:25Z
2018-12-20T08:37:25Z 2018-12 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Т.О. Крет. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Coverage |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA |
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет
|
|