Запис Детальніше

Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта»)
 
Creator Крет, Тетяна Олегівна
 
Contributor Бурліцька, Оксана Петрівна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
339.138:334.716
 
Description У роботі висвітлені теоретичні аспекти управління маркетингом на підприємстві,
проведено оцінку існуючого стану організації маркетингової діяльності на досліджуваному
підприємстві, запропоновано напрями вдосконалення структури управління маркетингом на
СУП ТзОВ «М'ясовіта».
Ключові поняття: організаційна структура, маркетингова діяльність, структурний
підрозділ, функції управління, повноваження, відповідальність, рівень централізації,
маркетолог.
Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП
ТзОВ «М'ясовіта»).-– Рукопис.
Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг»
- Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018.
Дипломна робота присвячена вдосконаленню організації маркетингової діяльності,
необхідність якого виявлена в результаті аналізу маркетингового середовища підприємства.
 
Date 2018-12-20T08:37:25Z
2018-12-20T08:37:25Z
2018-12
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Крет Т.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі СУП ТзОВ «М'ясовіта») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Т.О. Крет. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26380
 
Language uk
 
Rights Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Coverage Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет