Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ, НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ, НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА»
Research of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA»
 
Creator Качур, Ігор Павлович
 
Contributor Оксентюк, Роман Андрійович
Стойко, Ігор Іванович
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject організація маркетингової діяльності
менеджмент
товар
ціна
комунікації
конкурентоспроможність
339.378
 
Description АНОТАЦІЯ
Качур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с.
Магістерська робота: 181 с., 9 рис., 34 табл., 10 додатків, 101 літературне джерело.
Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства.
Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві, аналіз особливостей маркетингової діяльності ПАТ «ТерА» та розробка шляхів її удосконалення.
Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи.
Досліджено організацію маркетингової діяльності підприємства, оцінено процес управління маркетинговою товарною політикою, проаналізовано систему просування продукції підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства: вдосконалення товару та оптимізації товарного асортименту, підвищення рівня конкурентоспроможності товарів, використання маркетингових інструментів для покращення діяльності підприємства.
Результати впроваджені в діяльність ПАТ «ТерА».
Ключові слова: організація маркетингової діяльності, товар, ціна, розподіл, комунікації, процес управління, конкурентоспроможність, інформація, стратегія.
 
Date 2018-12-20T11:38:04Z
2018-12-20T11:38:04Z
2018-12-20
2018-12-10
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Качур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26395
Kachur I.P. Research of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Igor Kachur; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 181 p.
 
Language uk
 
Rights Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018
 
Coverage Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA