ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ, НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ, НА ПРИКЛАДІ ПАТ «ТЕРА»
Research of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA» |
|
Creator |
Качур, Ігор Павлович
|
|
Contributor |
Оксентюк, Роман Андрійович
Стойко, Ігор Іванович Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
|
Subject |
організація маркетингової діяльності
менеджмент товар ціна комунікації конкурентоспроможність 339.378 |
|
Description |
АНОТАЦІЯ Качур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с. Магістерська робота: 181 с., 9 рис., 34 табл., 10 додатків, 101 літературне джерело. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві, аналіз особливостей маркетингової діяльності ПАТ «ТерА» та розробка шляхів її удосконалення. Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи. Досліджено організацію маркетингової діяльності підприємства, оцінено процес управління маркетинговою товарною політикою, проаналізовано систему просування продукції підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства: вдосконалення товару та оптимізації товарного асортименту, підвищення рівня конкурентоспроможності товарів, використання маркетингових інструментів для покращення діяльності підприємства. Результати впроваджені в діяльність ПАТ «ТерА». Ключові слова: організація маркетингової діяльності, товар, ціна, розподіл, комунікації, процес управління, конкурентоспроможність, інформація, стратегія. |
|
Date |
2018-12-20T11:38:04Z
2018-12-20T11:38:04Z 2018-12-20 2018-12-10 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Качур І.П. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві, на прикладі ПАТ «ТерА» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Ігор Павлович Качур; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 181 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26395 Kachur I.P. Research of the organization of marketing activity at the enterprise, for example, PJSC «TerA» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Igor Kachur; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 181 p. |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018
|
|
Coverage |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA |
|