Запис Детальніше

Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку
 
Creator Стос, Юлія Миколаївна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
ринок
туризм
УДК 339.138
готельно-ресторанні послуги
маркетингова діяльність
споживач
 
Description Стос Ю. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу
«Сапсан» до умов ринку. – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» -
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018.
У дипломній роботі розкрито сутність, специфіку та класифікацію готельних послуг,
визначено зміст та особливості послуг, що впливають на специфіку маркетингової поведінки
підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг.
Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності готельно-
ресторанного комплексу «Сапсан», здійснено оцінку впливу ринкового середовища на
маркетингову діяльність досліджуваного підприємства. Окреслено основні шляхи підвищення
ефективності маркетингової поведінки ГРК «Сапсан»
 
Date 2018-12-20T13:10:30Z
2018-12-20T13:10:30Z
2018-12
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Стос Ю.М.. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю.М. Стос — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399
 
Language uk
 
Rights © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
 
Coverage Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA