Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку
|
|
Creator |
Стос, Юлія Миколаївна
|
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis ринок туризм УДК 339.138 готельно-ресторанні послуги маркетингова діяльність споживач |
|
Description |
Стос Ю. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. У дипломній роботі розкрито сутність, специфіку та класифікацію готельних послуг, визначено зміст та особливості послуг, що впливають на специфіку маркетингової поведінки підприємства на ринку готельно-ресторанних послуг. Проведено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності готельно- ресторанного комплексу «Сапсан», здійснено оцінку впливу ринкового середовища на маркетингову діяльність досліджуваного підприємства. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової поведінки ГРК «Сапсан» |
|
Date |
2018-12-20T13:10:30Z
2018-12-20T13:10:30Z 2018-12 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Стос Ю.М.. Адаптація маркетингової поведінки готельно-ресторанного комплексу «Сапсан» до умов ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Ю.М. Стос — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26399 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
|
|
Coverage |
Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA |
|