Запис Детальніше

«Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)
 
Creator Пелех, Роман Васильович
 
Contributor Краузе, Ольга Ігорівна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
339.13
 
Description Метою дипломної роботи є дослідження можливостей розширення ринків збуту із застосуванням інноваційних технологій.
Реалізація поставленої мети обумовила необхідність опрацювання наступних завдань:
 огляд спрямованості сучасних збутових стратегій;
 опрацювання маркетингових аспектів стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства;
 дослідження завдань та функцій маркетингового стратегічного планування;
 визначення тенденцій розвитку ринку світлотехнічної продукції;
 характеристика техніко-економічних показників господарської діяльності підприємства;
 аналіз комплексу маркетингу підприємства;
 визначення впливу факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства;
 сегментування ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»;
 визначення пріоритетів стратегічного розвитку підприємства;
 вдосконалення системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках;
 розробка комплексу Інтернет-комунікацій для застосування на зарубіжних ринках;
 дослідження нормативно-правової бази діяльності підприємства;
 обґрунтування економічної ефективності проекту;
 огляд стану дотримання норм охорони праці на підприємстві.
В роботі визначено основні тенденції розвитку ринку світлотехнічної продукції. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, проведено сегментації ринку. Розроблено комплекс Інтернет комунікацій підприємства з метою розширення ринків збуту. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження проекту.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Концептуальні основи управління інноваційним процесом
на засадах маркетингу в розрізі збутової політики підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗШИРЕННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ
РОЗДІЛ 7. БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
 
Date 2018-12-22T00:36:52Z
2018-12-22T00:36:52Z
2018-12-22
2018-12-02
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Пелех Р.В. Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/Р.В. Пелех. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501
 
Language uk
 
Relation Пелех, Р. Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукції /Р. Пелех //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 83-84.
Пелех, Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Р. Пелех //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 194-195.
 
Coverage UA
 
Publisher ТНТУ