«Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра»)
|
|
Creator |
Пелех, Роман Васильович
|
|
Contributor |
Краузе, Ольга Ігорівна
|
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis 339.13 |
|
Description |
Метою дипломної роботи є дослідження можливостей розширення ринків збуту із застосуванням інноваційних технологій. Реалізація поставленої мети обумовила необхідність опрацювання наступних завдань: огляд спрямованості сучасних збутових стратегій; опрацювання маркетингових аспектів стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства; дослідження завдань та функцій маркетингового стратегічного планування; визначення тенденцій розвитку ринку світлотехнічної продукції; характеристика техніко-економічних показників господарської діяльності підприємства; аналіз комплексу маркетингу підприємства; визначення впливу факторів бізнес-середовища на діяльність підприємства; сегментування ринку ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»; визначення пріоритетів стратегічного розвитку підприємства; вдосконалення системи маркетингових комунікацій на зарубіжних ринках; розробка комплексу Інтернет-комунікацій для застосування на зарубіжних ринках; дослідження нормативно-правової бази діяльності підприємства; обґрунтування економічної ефективності проекту; огляд стану дотримання норм охорони праці на підприємстві. В роботі визначено основні тенденції розвитку ринку світлотехнічної продукції. Здійснено оцінку результатів маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, проведено сегментації ринку. Розроблено комплекс Інтернет комунікацій підприємства з метою розширення ринків збуту. Обґрунтовано економічну доцільність впровадження проекту. ВСТУП РОЗДІЛ 1. Концептуальні основи управління інноваційним процесом на засадах маркетингу в розрізі збутової політики підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗШИРЕННЯ РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДІЛ 5. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗДІЛ 6. ОХОРОНА ПРАЦІ РОЗДІЛ 7. БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ |
|
Date |
2018-12-22T00:36:52Z
2018-12-22T00:36:52Z 2018-12-22 2018-12-02 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Пелех Р.В. Впровадження інноваційних технологій з метою розширення ринків збуту (на прикладі ТОВ ОСП Корпорація Ватра») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/Р.В. Пелех. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 19 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26501 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Пелех, Р. Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукції /Р. Пелех //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 83-84.
Пелех, Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Р. Пелех //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 194-195. |
|
Coverage |
UA
|
|
Publisher |
ТНТУ
|
|