Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
|
|
Creator |
Бронецький, Віталій Михайлович
|
|
Contributor |
Фалович, Володимир Андрійович
Винник, Тетяна Михайлівна |
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis комплекс маркетингу, стимулювання збуту маркетингова політика розподілу, 339.13 |
|
Description |
українською: Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової збутової політики, досліджено ефективність інструментів збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано оптимальні канали збуту продукції підприємства, визначено економічну ефективність запропонованих заходів |
|
Date |
2018-12-22T09:50:01Z
2018-12-22T09:50:01Z 2018-12 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/В.М. Бронецький. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA |
|
Publisher |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
|
|