Запис Детальніше

Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
 
Creator Бронецький, Віталій Михайлович
 
Contributor Фалович, Володимир Андрійович
Винник, Тетяна Михайлівна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
комплекс маркетингу,
стимулювання збуту
маркетингова політика розподілу,
339.13
 
Description українською:
Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.
Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової збутової політики, досліджено ефективність інструментів збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано оптимальні канали збуту продукції підприємства, визначено економічну ефективність запропонованих заходів
 
Date 2018-12-22T09:50:01Z
2018-12-22T09:50:01Z
2018-12
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/В.М. Бронецький. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018