Запис Детальніше

Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів
Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care
 
Creator Побережний, Михайло Анатолійович
 
Contributor Лупенко, Сергій Анатолійович
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
 
Subject 123
комп’ютерна інженерія
заявка
управління
обслуговування
сервісний центр
користувач
метод
004.021
 
Description У дипломній роботі магістра досліджено сучасні методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів, виявлено основні їх недоліки та обґрунтовано актуальність розробки методу і засобу управління заявками на основі методів теорії телетрафіка та систем масового обслуговування.
Обґрунтовано математичну модель потоку заявок в системах управління заявками користувачів сервісних центрів, що дало можливість застосувати критерії якості обслуговування і побудувати систему балансування навантаження при реалізації прототипу системи управління заявками. Набули подальшого розвитку методи теорії телетрафіку і систем масового обслуговування, що дало змогу динамічно розраховувати пропускну здатність і продуктивність систем управління заявками при обслуговуванні користувачів сервісних центрів та підвищити ефективність функціонування самих організацій.
Спроектовано базу даних, архітектуру програмного засобу та розроблено алгоритми управління потоком заявок користувачів сервісного центру, що дало змогу реалізувати систему обслуговування користувачів сервісних центрів із заданим рівнем продуктивності та навантаження.
 
Date 2018-12-22T11:20:55Z
2018-12-22T11:20:55Z
2018-12-29
2018-12-22
 
Type Master Thesis
 
Identifier Побережний М.А. Методи і засоби управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «123» – комп’ютерна інженерія/ М. А. Побережний – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 9 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26520
Poberezhnyi M.A. Methods and tools of application management in computerized system of service centers customer care: abstract of master’s thesis on speciality 123 – computer engineering / M.A. Poberezhnyi– Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 9 p.
 
Language uk
 
Relation Побережний М.А. Обґрунтування методів теорії телетрафіка для проектування систем управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів/ М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІI міжнародної науково - технічної конференції молодих учених і студентів «Актуальні задачі сучасних технологій» (28-29 листопада 2018 р.) Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 146
Побережний М.А. Схема управління заявками в комп’ютеризованих системах обслуговування користувачів сервісних центрів / М.А. Побережний, С.А. Лупенко // Матеріали VІ науково-технічної конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя «Інформаційні моделі, системи та технології» (12-13 грудня 2018 року) – Тернопіль, ТНТУ – 2018 – с. 74
 
Format 9
 
Coverage Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України, Тернопіль, Україна
UA