Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
Formation of the marketing strategy of the enterprise, for example, LLC «UKRPOL-2005»
 
Creator БАРТОШ, ОЛЬГА
 
Contributor Зяйлик, Марія
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
339.378
339.378
 
Description Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства.
Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства.
Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
 
Date 2018-12-24T08:44:38Z
2018-12-24T08:44:38Z
2018-12-24
2018-12-26
 
Type Master Thesis
 
Identifier БАРТОШ О.М. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005» автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ О.М. БАРТОШ — Тернопіль: ТНТУ, — 2018
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
 
Language uk
 
Rights БАРТОШ ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
 
Coverage Тернопіль
UA