ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
Formation of the marketing strategy of the enterprise, for example, LLC «UKRPOL-2005» |
|
Creator |
БАРТОШ, ОЛЬГА
|
|
Contributor |
Зяйлик, Марія
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
|
Subject |
8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування 339.378 339.378 |
|
Description |
Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005». Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005». |
|
Date |
2018-12-24T08:44:38Z
2018-12-24T08:44:38Z 2018-12-24 2018-12-26 |
|
Type |
Master Thesis
|
|
Identifier |
БАРТОШ О.М. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005» автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ О.М. БАРТОШ — Тернопіль: ТНТУ, — 2018
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
БАРТОШ ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
|
|
Coverage |
Тернопіль
UA |
|