«Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»)
|
|
Creator |
Мозиль, Світлана Юріївна
|
|
Contributor |
Краузе, Ольга Ігорівна
|
|
Subject |
075
маркетинг товар корпоративна стратегія відділ маркетингу ринок пивоваріння сегментування ринку бізнес-середовище 339.13 |
|
Description |
Метою дипломної роботи є розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства ТОВ «Микулинецький Бровар». Досягнення поставленої мети передбачає формування та вирішення наступних завдань: – огляд концептуальних аспектів формування корпоративної стратегії підприємства; – дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку ринку пивоваріння в Україні; – характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»; – аналіз комплексу маркетингу досліджуваного підприємства; – моніторинг бізнес-середовище; – визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства; – вдосконалення комплексу маркетингу підприємства; – розробка комплексу маркетингових заходів з метою формування взаємовідносин з клієнтами; – огляд нормативно-правової базу маркетингової бази підприємства; – обґрунтувати економічну доцільність впровадження маркетингових заходів; – визначення комплексу заходів з забезпечення належного рівня умов праці на підприємстві; – огляд комплексу заходів з забезпечення протипожежної безпеки на підприємстві. В дипломній роботі проведено моніторинг маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, розроблено комплекс маркетингових заходів з метою формування ефективної корпоративної стратегії. Проведено огляд нормативно-правової бази маркетингової діяльності підприємства, опрацьовано комплекс заходів з забезпечення належних умов праці та протипожежної безпеки підприємства. РОЗДІЛ 1. Концептуальні аспекти формування корпоративної стратегії підприємства РОЗДІЛ 2. Моніторинг маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 3. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства РОЗДІЛ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 5. Обґрунтування економічної ефективності РОЗДІЛ 6. Охорона праці РОЗДІЛ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях |
|
Date |
2018-12-24T20:59:37Z
2018-12-24T20:59:37Z 2018-12-23 2018-12-03 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Мозилдь С.Ю. «Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ С.Ю. Мозиль. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 20 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26646 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Мозиль, С. Інноваційні технології розвитку пивоваріння /С. Мозиль //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 79-80.
Мозиль, С. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства / О. Краузе, С. Мозиль //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 78-79. |
|
Format |
20
|
|
Coverage |
UA
|
|
Publisher |
ТНТУ
|
|