Запис Детальніше

«Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар»)
 
Creator Мозиль, Світлана Юріївна
 
Contributor Краузе, Ольга Ігорівна
 
Subject 075
маркетинг
товар
корпоративна стратегія
відділ маркетингу
ринок пивоваріння
сегментування ринку
бізнес-середовище
339.13
 
Description Метою дипломної роботи є розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства ТОВ «Микулинецький Бровар».
Досягнення поставленої мети передбачає формування та вирішення наступних завдань:
– огляд концептуальних аспектів формування корпоративної стратегії підприємства;
– дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку ринку пивоваріння в Україні;
– характеристика господарської діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»;
– аналіз комплексу маркетингу досліджуваного підприємства;
– моніторинг бізнес-середовище;
– визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства;
– вдосконалення комплексу маркетингу підприємства;
– розробка комплексу маркетингових заходів з метою формування взаємовідносин з клієнтами;
– огляд нормативно-правової базу маркетингової бази підприємства;
– обґрунтувати економічну доцільність впровадження маркетингових заходів;
– визначення комплексу заходів з забезпечення належного рівня умов праці на підприємстві;
– огляд комплексу заходів з забезпечення протипожежної безпеки на підприємстві.
В дипломній роботі проведено моніторинг маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, розроблено комплекс маркетингових заходів з метою формування ефективної корпоративної стратегії. Проведено огляд нормативно-правової бази маркетингової діяльності підприємства, опрацьовано комплекс заходів з забезпечення належних умов праці та протипожежної безпеки підприємства.
РОЗДІЛ 1. Концептуальні аспекти формування корпоративної стратегії
підприємства
РОЗДІЛ 2. Моніторинг маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства
РОЗДІЛ 4. Нормативно-правова база маркетингової діяльності
підприємства
РОЗДІЛ 5. Обґрунтування економічної ефективності
РОЗДІЛ 6. Охорона праці
РОЗДІЛ 7. Безпека в надзвичайних ситуаціях
 
Date 2018-12-24T20:59:37Z
2018-12-24T20:59:37Z
2018-12-23
2018-12-03
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Мозилдь С.Ю. «Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Микулинецький Бровар») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ С.Ю. Мозиль. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 20 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26646
 
Language uk
 
Relation Мозиль, С. Інноваційні технології розвитку пивоваріння /С. Мозиль //Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 20 грудня 2017 р. – C. 79-80.
Мозиль, С. Розробка маркетингової корпоративної стратегії підприємства / О. Краузе, С. Мозиль //Матеріали ІХ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів. – Тернопіль, ТНТУ, 9 листопада 2018 р. – C. 78-79.
 
Format 20
 
Coverage UA
 
Publisher ТНТУ