МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ НАСК «ОРАНТА»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ НАСК «ОРАНТА»
Автореферат |
|
Creator |
Дембіцька, Ольга Ігорівна
|
|
Contributor |
Гринчуцька, Світлана Вікторівна
|
|
Subject |
051
економіка |
|
Description |
Поступовий перехід до ринкової економіки об’єктивно обумовив нарощення потреби у страховому захисті усіх суб’єктів ринку. Саме існування такої потреби та реальна змога її задоволення характеризують рівень розвитку економічної системи тієї чи іншої країни, формують уявлення про рівень захисту юридичних та фізичних осіб. Страховий ринок, як ефективна система функціонування, є неможливим без конкуренції, яка позитивно здійснює вплив на характер та динаміку економічного життя, стимулюючи оновлення та розширення системи страхових послуг, запровадження у процес страхування новітніх науково-технічних досягнень і організаційно-управлінських інновацій. Дембіцька О.І. Моделювання маркетингової діяльності страхової компанії на прикладі НАСК «Оранта». - Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 051 - «Економіка». - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2018. Досліджено теоретико-методологічні основи процесів формування маркетингової стратегії страхової компанії. Висвітлені основні критерії ефективності процесів моделювання маркетингової діяльності компанії. Здійснено аналіз стану страхового ринку України, господарської діяльності досліджуваної компанії. Окреслені шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності НАСК «Оранта». Проаналізовано можливість запровадження новітніх методів моделювання діяльності досліджуваного суб’єкта господарювання. Ключові слова: маркетинг, моделювання, прибуток, рентабельність, реклама, інновації. ANNOTATION Dembitska O.I. Modeling the insurance company's marketing activity on the example of Oranta National Insurance Company. - The manuscript. Studies on obtaining an educational qualification level "Master" in specialty 051 - "Economics". - Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Ternopil, 2018. The theoretical and methodological foundations of the processes of marketing strategy formation of the insurance company are researched. The main criteria of efficiency of modeling processes of marketing activity of the company are highlighted. The analysis of the state of the insurance market of Ukraine, the economic activity of the investigated company is carried out. The ways of increasing the efficiency of marketing activity of "ORANTA" company are outlined. The possibility of introduction of the newest methods of modeling the activity of the investigated subject of economic activity is analyzed. У вступі обґрунтовано актуальність теми дипломної роботи, сформульовано мету та завдання. У першому розділі «Теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності у сфері страхових послуг» досліджено теоретичні аспекти моделювання маркетингової діяльності НАСК «Оранта». Зазначено, що страхування - це специфічний тип договірних громадсько- правових відносин по захисту майнових інтересів громадян чи юридичних осіб в випадку настання конкретних випадків за рахунок грошових коштів, що формуються шляхом оплати страхувальниками страхових відшкодувань. Маркетинг страховика повинен спиратися на наступні загальні принципи: детальне вивчення кон’юнктури страхового ринку, сегментація страхового ринку, виокремлення секторів страхування, гнучке реагування на запити страхувальників, інноваційність. У другому розділі «Аналіз ефективності системи маркетингу у НАСК «Оранта» проведено оцінку ефективності функціонування страхового ринку України та досліджуваної страхової компанії зокрема. Ринок страхових послуг є другим за рівнем капіталізації серед інших небанківських фінансових ринків. Загальна кількість страхових компаній станом на 31.12.2017 становила 294, у тому числі СК "life" – 33 компанії, СК "non-life" – 271 компанія; За 2017 рік частка валових страхових премій у відношенні до ВВП залишились на рівні 2016 року та становила 1,5%; частка чистих страхових премій у відношенні до ВВП за 2017 рік становила 1,0%, що на 0,1 в.п. менше в порівнянні з відповідним показником 2016 року. Питома вага чистих страхових премій у валових страхових преміях за 2017 рік становила 65,6%, що на 9,6 в.п. менше в порівнянні з 2016 роком. НАСК «Оранта» спрямовує значні зусилля на розробку та впровадження новітніх послуг. З ціллю формування нових продуктів постійно проводиться моніторинг нових страхових продуктів на ринку, здійснюється оцінка нових послуг, що запроваджуються решту страховими компаніями. У третьому розділі «Удосконалення маркетингової діяльності НАСК «Оранта» сформовані основи маркетингової стратегії досліджуваної компанії. План роботи із формування нового страхового продукту має включати наступніетапи: визначення проблеми, аналіз ринку, вивчення сильних і слабких сторін продукту, пошук шляхів його покращення, створення перших зразків продукту, вивчення рівня його відповідності побажанням клієнтів, дослідження результатів його запровадження, зіставлення отриманих результатів з передбачуваним ефектом, створення стандартної товарної позиції. Для зростання ефективності процесу прийняття рішень про наявність ресурсів, що потрібно виділяти на маркетингові дослідження, була розроблена модель для формування необхідної дохідності страхової компанії для фінансування витрат на маркетинг. Основним завданням моделювання є максимізація прибутковості за вирахуванням витрат на маркетинг Комплексна стратегія розвитку страхової компанії має визначатися таким варіантом її технологічної системи, при якому досягається максимально можливе значення річного прибутку страхової компанії на основі формування раціонального плану реалізації маркетингових операцій, що проводяться страховою компанією упродовж року. У четвертому розділі «Спеціальна частина» сформовано модель впливу системи фінансування компанії на обсяги фінансування маркетингу. Для моделювання діяльності досліджуваної страхової компанії у сфері маркетингу ефективним є експертний підхід. Формування збалансованої маркетингової стратегії є основним завданням системи моделювання. Важливою рисою сформованої моделі взаємозв’язку розміру страхових платежів та величиною фонду фінансування маркетингових досліджень є її гнучкість, яка дає можливість оптимізувати її структуру для отримання достатньої вигоди при розгортанні певного сценарію. У п’ятому розділі «Обґрунтування економічної ефективності» сформований прогноз фінансування рекламної діяльності досліджуваної компанії. Для покращення ефективності роботи НАСК «Оранта» потрібно сформувати якісний маркетинговий план, що має містити: перелік загальних заходів (виставки, презентації, засідання "круглих столів", прес-конференції, акції тощо), перелік загальних комунікаційних каналів (ТВ, радіо, газети, журнали, зовнішні рекламні носії тощо), перелік матеріалів, потрібних для наповнення комунікаційних каналів (поліграфія, текстові матеріали, сувенірна продукція, інформаційні папки тощо), календарний план, бюджет. Проведені розрахунки свідчать про те, що компанії варто більш ніж удвічі наростити обсяги фінансування реклами, що дозволить збільшити прибуток на 10%. У шостому розділі «Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях» розглянуто особливості електрично небезпечних аварій та подано основні методи запобігання травматизму при використання електричних приладів. |
|
Date |
2018-12-25T11:16:41Z
2018-12-25T11:16:41Z 2018 2018-12-25 |
|
Type |
Dissertation Abstract
|
|
Identifier |
Дембіцька Ольга Ігорівна Назва : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ Дембіцька Ольга Ігорівна — Тернопіль: ТНТУ, 2018..
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26661 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
UA |
|