Запис Детальніше

Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
 
Creator Мавдюк, Іван Анатолійович
 
Contributor Семенюк, Світлана Богданівна
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг
Master Thesis
339.138
 
Description В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
 
Date 2018-12-25T12:46:53Z
2018-12-25T12:46:53Z
2018-12-25
2018-12-25
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662
 
Language uk
 
Coverage Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA