Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса")
Формування конкурених переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса") |
|
Creator |
Мавдюк, Іван Анатолійович
|
|
Contributor |
Семенюк, Світлана Богданівна
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
|
Subject |
маркетинг, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, зовнішні ринки
маркетинг Master Thesis 339.138 |
|
Description |
В дипломній роботі досліджено стан молочної галузі в контексті виходу на зовнішні ринки. Проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «Росса», запропоновано шляхи формування конкурентних переваг досліджуваного підприємства.
|
|
Date |
2018-12-25T12:46:53Z
2018-12-25T12:46:53Z 2018-12-25 2018-12-25 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Мавдюк І.А. Формування конкурентних переваг підприємства при виході на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ "Росса"): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.А. Мавдюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26662 |
|
Language |
uk
|
|
Coverage |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UA |
|