Запис Детальніше

«ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»
Автореферат
 
Creator Теличко, Арсен Сергійович
 
Contributor Бакушевич, Іванна Всеволодівна
Крамар, Ірина Юріївна
ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ КАФЕДРА ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ
 
Subject 051
економіка
бізнес-процес
реінжиніринг
моделювання
прогнозування
УДК 338.1
 
Description Теличко А.С. «Вдосконалення бізнес-процесів банку та їх вплив на ефективність роботи з клієнтами (на прикладі АТ «Ощадбанк»). – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2018.
Магістерську роботу виконано на 106 аркушах, містить 16 рисунків, 25 таблиць, додатки на 5 сторінках. В ній використано 52 літературних джерел, а саме: законодавчі документи, монографії, посібники, періодичні видання, офіційний Інтернет-сайт АТ «Ощадбанк», наукові статі з дослідження інноваційних бізнес-процесів банківських установ.
Об’єкт дослідження – інноваційні бізнес-процеси банківських установ.
Предмет дослідження – бізнес-процеси АТ «Ощадбанк».
Методи дослідження: діалектичний метод, аналітичний метод, метод кореляційно-регресійного аналізу, метод порівняльного аналізу, статистичні методи, методи математичного моделювання, методи економічного обгрунтування інвестиційних проектів.
В першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади запровадження інноваційних бізнес-процесів з застосуванням реінжінірінгу банківських установ. В другому розділі проведено аналіз бізнес-процесів АТ «Ощадбанк». В третьому розділі проведено моделювання програми реінжинірингу бізнес-процесів АТ «Ощадбанк». В спеціальній частині проведено прогнозування показників інноваційних кредитно-депозитних операцій АТ «Ощадбанк». В п’ятому розділі проведено організаційно-економічне обґрунтування удосконалення системи дистанційного банківського обслуговування АТ «Ощадбанк». В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.
 
Date 2018-12-25T17:18:52Z
2018-12-25T17:18:52Z
2018-12-25
2018-12-25
 
Type Master Thesis
 
Identifier Теличко А.С. «ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ А.С. Теличко. — Тернопіль: ТНТУ, 2018 РІК. —7 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26708
 
Language uk
 
Relation Теличко А.С. Реінжиніринг банківських бізнес-процесів на прикладі АТ «Ощадбанк» / А.С. Теличко // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій». – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – С. 231.
 
Coverage ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
UA