«ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»
Автореферат |
|
Creator |
Теличко, Арсен Сергійович
|
|
Contributor |
Бакушевич, Іванна Всеволодівна
Крамар, Ірина Юріївна ФАКУЛЬТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ КАФЕДРА ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ |
|
Subject |
051
економіка бізнес-процес реінжиніринг моделювання прогнозування УДК 338.1 |
|
Description |
Теличко А.С. «Вдосконалення бізнес-процесів банку та їх вплив на ефективність роботи з клієнтами (на прикладі АТ «Ощадбанк»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2018. Магістерську роботу виконано на 106 аркушах, містить 16 рисунків, 25 таблиць, додатки на 5 сторінках. В ній використано 52 літературних джерел, а саме: законодавчі документи, монографії, посібники, періодичні видання, офіційний Інтернет-сайт АТ «Ощадбанк», наукові статі з дослідження інноваційних бізнес-процесів банківських установ. Об’єкт дослідження – інноваційні бізнес-процеси банківських установ. Предмет дослідження – бізнес-процеси АТ «Ощадбанк». Методи дослідження: діалектичний метод, аналітичний метод, метод кореляційно-регресійного аналізу, метод порівняльного аналізу, статистичні методи, методи математичного моделювання, методи економічного обгрунтування інвестиційних проектів. В першому розділі розкрито теоретико-методологічні засади запровадження інноваційних бізнес-процесів з застосуванням реінжінірінгу банківських установ. В другому розділі проведено аналіз бізнес-процесів АТ «Ощадбанк». В третьому розділі проведено моделювання програми реінжинірингу бізнес-процесів АТ «Ощадбанк». В спеціальній частині проведено прогнозування показників інноваційних кредитно-депозитних операцій АТ «Ощадбанк». В п’ятому розділі проведено організаційно-економічне обґрунтування удосконалення системи дистанційного банківського обслуговування АТ «Ощадбанк». В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях. |
|
Date |
2018-12-25T17:18:52Z
2018-12-25T17:18:52Z 2018-12-25 2018-12-25 |
|
Type |
Master Thesis
|
|
Identifier |
Теличко А.С. «ВДОСКОНАЛЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ БАНКУ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ (НА ПРИКЛАДІ АТ «ОЩАДБАНК»)»: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ А.С. Теличко. — Тернопіль: ТНТУ, 2018 РІК. —7 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26708 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Теличко А.С. Реінжиніринг банківських бізнес-процесів на прикладі АТ «Ощадбанк» / А.С. Теличко // Тези доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів «Актуальні задачі сучасних технологій». – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – С. 231.
|
|
Coverage |
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
UA |
|