Запис Детальніше

Дослідження інструментальних засобів розробки ігрових програм з елементами доповненої реальності

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження інструментальних засобів розробки ігрових програм з елементами доповненої реальності
Study of tools for game software development with elements of augmented reality
 
Creator Смик, Назар Русланович
 
Contributor Баран, Ігор Олегович
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Subject 126
інформаційні системи та технології
доповнена реальність
гральний рушій
графічний інтерфейс
unity
vuforia
004.9
 
Description Дипломна робота присвячена дослідженню гральних рушіїв з можливістю використання компонентів доповненої реальності. Для цього в роботі розглянуто виникнення терміну «гральний рушій», коротка історія його розвитку, проведено аналіз окремих представлених на ринку програмних продуктів. Зробивши огляд деяких відомих гральних рушіїв, було прийнято рішення використовувати рушій Unity. Також проведено огляд технології доповненої реальності, наведена класифікація систем та можливості технології. Описано пристрої для втілення доповненої реальності, мобільні системи та існуючі програмні додатки доповненої реальності. Аналіз додатків показав, що зараз вони мають, в основному, або розважальний, або вузькоспрямований характер. Основна увага в таких додатках приділяється їх можливостям при взаємодії з навколишнім середовищем і користувачем. Докладно проаналізовані основні існуючі програмні засоби для роботи з ДР, мобільний додаток реалізовано за допомогою Unity з імпортованим плагіном Vuforia. Також описано процес інсталяції Unity, його налаштування, ознайомлення з інтерфейсом. Розглянуті засоби для програмної реалізації продукту, зокрема мови Java та С#, проведено їх порівняння.
Thesis deals with the research of game engines with the possibility of using the components of the augmented reality. The term “game engine” has been clarified, the history of the first development is short, an analysis of the products presented to the market has been carried out. After reviewing some of the known gaming engines, it was decided to use the Unity engine. A review of the technology of complemented reality is conducted, the classification of systems and possibilities of the technology of augmented reality are given. Devices for the implementation of the augmented reality, mobile systems and existing software applications of the augmented reality are described. The analysis of applications has shown that they now have, in general, either entertaining or narrow-minded. The focus of such applications is given to their capabilities when interacting with the environment and the user. The main existing software tools for the augmented reality are analyzed in detail, as a consequence - the application is based on Unity with the imported plugin Vuforia. Also was described the installation process of Unity, its configuration, familiarization with the interface. The process of developing a mobile application for Vuforia is described in detail. Considered tools for software implementation of the product, in particular Java and C #, and compared them
 
Date 2018-12-27T09:00:37Z
2018-12-27T09:00:37Z
2018-12-22
 
Type Master Thesis
 
Identifier Смик Н.Р. Дослідження інструментальних засобів розробки ігрових програм з елементами доповненої реальності: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „126 — інформаційні системи та технології“/ Н. Р. Смик. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 7 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26817
Smyk N.R. Study of tools for game software development with elements of augmented reality: abstract of master’s thesis on speciality 126 – information systems and technologies / N.R. Smyk – Ternopil Ivan Puluj National Technical University – Ternopil: TNTU, 2018. – 7 p.
 
Language uk
 
Coverage UA