Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»)
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»)
|
|
Creator |
Цегольник, Роман Вікторович
|
|
Contributor |
Якимишин, Лілія Ярославівна
|
|
Subject |
075
маркетинг Master Thesis маркетингове середовище, товарна політика, ринок, комунікаційна політика, дитячі освітні послуги. УДК 339.138 |
|
Description |
Цегольник Р. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «Let's Go»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. В дипломній роботі висвітлюються теоретичні засади, цілі та методи маркетингової товарної та комунікаційної політики. Розглянуто поняття франчайзингової угоди. Представлено аналіз організаційної структури управління та фінансово-господарської діяльності НЦ «Let's Go», проведено характеристику організації виконання маркетингових функцій підприємства. Досліджено ринок дитячих освітніх послуг. Здійснено аналіз клієнтів та аналіз асортименту послуг НЦ «Let's Go». Обґрунтовано пропозиції щодо внесення покращень у ведення маркетингової товарної та комунікаційної політики бренду НЦ «Let's Go». |
|
Date |
2018-12-27T12:23:14Z
2018-12-27T12:23:14Z 2018-12 |
|
Type |
Thesis Abstract
|
|
Identifier |
Цегольник Р.В. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Р.В. Цегольник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26848 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
|
|
Coverage |
Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA |
|