Запис Детальніше

Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»)
 
Creator Цегольник, Роман Вікторович
 
Contributor Якимишин, Лілія Ярославівна
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
маркетингове середовище,
товарна політика,
ринок,
комунікаційна політика,
дитячі освітні послуги.
УДК 339.138
 
Description Цегольник Р. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на
прикладі НЦ «Let's Go»). – Рукопис.
Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» -
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018.
В дипломній роботі висвітлюються теоретичні засади, цілі та методи маркетингової
товарної та комунікаційної політики. Розглянуто поняття франчайзингової угоди. Представлено
аналіз організаційної структури управління та фінансово-господарської діяльності НЦ «Let's Go»,
проведено характеристику організації виконання маркетингових функцій підприємства.
Досліджено ринок дитячих освітніх послуг. Здійснено аналіз клієнтів та аналіз асортименту послуг
НЦ «Let's Go». Обґрунтовано пропозиції щодо внесення покращень у ведення маркетингової
товарної та комунікаційної політики бренду НЦ «Let's Go».
 
Date 2018-12-27T12:23:14Z
2018-12-27T12:23:14Z
2018-12
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Цегольник Р.В. Вдосконалення товарної та комунікаційної політики підприємства (на прикладі НЦ «LET'S GO»): автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ Р.В. Цегольник. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 6 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26848
 
Language uk
 
Rights © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
 
Coverage Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA