Запис Детальніше

Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринку

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринку
 
Creator Карпов, Олександр Васильович
 
Contributor Піняк, Ірина Любомирівна
ТНТУ ім І. Пулюя
 
Subject 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія,
стимулювання продажів
міжнародна маркетингова стратегія
світлотехнічний ринок
міжнародний ринок,
 
Description Карпов О. В. Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку. – Рукопис.
Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 – «Маркетинг». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018.
У дипломній роботі поставлено та вирішено завдання розроблення теоретичних та методологічних засад та практичних рекомендацій щодо стимулювання продажів та просування товарів підприємства на зовнішньому ринку. Запропоновано стратегію стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку з урахуванням маркетингової ефективності функціонування підприємства та маркетингової ситуації на світовому світлотехнічному ринку.
 
Date 2018-12-27T12:30:44Z
2018-12-27T12:30:44Z
2018-12
 
Type Thesis Abstract
 
Identifier Карпов О.В. Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О.В. Карпов — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26851
 
Language uk
 
Rights © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
 
Coverage Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
UA
 
Publisher Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018