Запис Детальніше

Методи і засоби просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи і засоби просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах
Means and methods of enterprises and organizations promotion in social media and networks
 
Creator Дмитрів, Діана Дмитрівна
 
Contributor Фриз, Михайло Євгенович
Михайлишин, Михайло Стахович
 
Subject бази даних
інформаційно-довідкові системи
соціальні мережі
004.42
 
Description Дипломна робота присвячена дослідженню методів і засобів просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах.
В першому розділі дипломної роботи розглянуто види соціальних медіа, потребу залучення соціальних медіа для розвитку промислового бренду або компанії. Описано етапи роботи з соціальними медіа, які необхідні для продуктивного розвитку рекламної кампанії в Інтернеті. Висвітлено мету присутності компанії в соціальних медіа.
В другому розділі дипломної роботи розглянуто план для ефективної стратегії просування в соціальних медіа. Наведено рекомендації як оптимізувати контент і правильно оцінити результати. Запропоновані рішення для того, щоб забезпечити кращі форми повідомень. Розроблений план для ефективної контент-компанії та висвітлено основні принципи контент-планування.
В третьому розділі дипломної роботи розглянуто етапи SEO-просування веб-сайту. Наведено рекомендації щодо аналізу сайту, тематики та конкурентів. Досліджено формування первинного ядра пошукових запитів та широкої структури сайту. Також подано принципи формування завдання на внутрішню оптимізацію. Розглянута організація внутрішньої перелінковки. Наведено поради для оптимізації контенту та покращення юзабіліті сайту. Висвітлено принципи роботи з краулінговим бюджетом. Проаналізовано яким типам бізнесу необхідна зовнішня оптимізація сайту. Запропоновані рішення для збільшення конверсії «Відвідувач – Клієнт». Розроблено поетапну оптимізацію сторінок.
В четвертому розділі дипломної роботи розглянуто інструкцію створення бота без навичок програмування та розроблено бот для отримання інформації про криптовалютний гаманець Dogecoin.
Об’єкт дослідження: соціальні медіа ресурси та мережі.
Предмет дослідження: інформаційні ресурси підприємств та організацій.
Мета роботи: дослідити ключові етапи рекламної кампанії в соціальних мережах та засоби для їх реалізації.
Основні результати: створення боту інтерактивного месенджера.
 
Date 2019-01-02T12:32:07Z
2019-01-02T12:32:07Z
2018
 
Type Master Thesis
 
Identifier Дмитрів Д.Д.. Назва : Методи і засоби просування підприємств та організацій в соціальних медіа та мережах: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „122 — комп’ютерні науки“/Д.Д. Дмитрів. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26978
Dmytriv D.D.. Means and methods of enterprises and organizations promotion in social media and networks: abstract of master`s degree on speciality "122 - computer science" /D.D.Dmytriv. — Ternopil: TNTU, 2018. — 8 p.
 
Language uk
 
Coverage Тернопіль
UA