Споживач у сучасному світі: проблеми ідентифікації, самосприйняття і взаємовідносини з навколишнім світом. використання в маркетингу
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживач у сучасному світі: проблеми ідентифікації, самосприйняття і взаємовідносини з навколишнім світом. використання в маркетингу
A Consumer in the Modern World: Problems of Identification, Self-Perception and Relationship with the Entire World. Usage in Marketing |
|
Creator |
Давидова, О. Б.
Солнцев, М. І. Зозульов, О. В. |
|
Subject |
поведінка споживача
маркетинг ідентифікація самосприйняття самоусвідомлення consumer behavior marketing identification self-perception self-awareness 366.12 |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню проблеми ідентифікації, самоусвідомлення, самосприйняття і взаємовідносин з навколишнім світом людини та впливу даних компонентів на поведінку споживача. У статті означені еволюція само усвідомлення людини, передумови та причини сучасної характерної поведінки індивідуума західної цивілізації, а також використання у маркетингу цих особливостей. Розуміння поведінки споживачів має вирішальне значення для ефективного маркетингу, допомагаючи менеджерам направити відповідних людей для цілеспрямованих дій, а також розробляти та надавати корисні поради. Кожен елемент маркетингового плану приносить вигоду якщо компанія розуміє поведінку споживача і швидкими темпами трансформує споживчі ринки сьогодні.
The article is devoted to the study of the problem of identification, self-perception and relationship with the world and the influence of these components on consumer behavior. The article identifies the evolution of self-awareness of a person, the preconditions and reasons for the current characteristic behavior of an individual of Western civilization, as well as the use of these features in marketing. Understanding consumer behavior is crucial for effective marketing, helping managers identify appropriate people to target and design and communicate attractive offerings. Every element of the marketing plan benefits from an understanding of the customer and with the rapid pace of change in consumer markets today this is only going to become more important. |
|
Date |
2018-10-02T15:27:45Z
2018-10-02T15:27:45Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Давидова, О. Б. Споживач у сучасному світі: проблеми ідентифікації, самосприйняття і взаємовідносини з навколишнім світом. використання в маркетингу [Електронний ресурс] / О. Б. Давидова, М. І. Солнцев, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 379 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/24629 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 12
|
|