Запис Детальніше

Управління лояльністю клієнтів на ринку послуг дошкільного розвитку

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління лояльністю клієнтів на ринку послуг дошкільного розвитку
Management of costumers loyalty on preschool education market
Управление лояльность клиентов на рынке услуг дошкольного развития
 
Creator Погоржевська, І. А.
Писаренко, Н. Л.
 
Subject істинна лояльність
хибна лояльність
прихована лояльність
відсутня лояльність
програма лояльності
ринок послуг розвитку дітей
задоволення клієнтів
частота покупок
true loyalty
false loyalty
latent loyalty
disloyalty
market services for preschool education
customer satisfaction
frequency of purchases
concept of loyalty program
истинная лояльность
ложная лояльность
скрытая лояльность
программа лояльности
рынок услуг развития детей
удовлетворение клиентов
частота покупок
1.338
 
Description В статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття «лояльність» та її основні види. Запропоновано методику до визначення напрямку формування програми лояльності на ринку освітніх послуг для дітей дошкільного віку. Також досліджено основні підходи формування лояльності на основі спеціальних програм.В статті сформоване загальневизначення програми лояльності на основі систематизації найпоширеніших визначень різних авторів, її можливі цілі та основні задачі, які визначають подальший результат. Розглянуто їх види та основні складові, що залежать від специфіки діяльності компанії та виду лояльності яка притаманна її клієнтам. Визначений для компанії ТОВ «Джеронімо» поетапний процес формування лояльності, що враховує особливості ринку послуг дошкільного розвитку та специфіку послуг, як товару. Також детально проаналізований кожен з етапів процесу формування лояльності та надані рекомендації щодо управління лояльністю на даному ринку.
This article analyses the main approaches to the definition of "loyalty" and its basic types. The method for determining the direction of formation of loyalty programs on the market for preschool children educational services. Also studied the main approaches of formation of loyalty on the basis of special programs. The article generated a general definition of loyalty programs based on the systematization of common definitions of different authors, it’s possible objectives and key challenges that determine the further outcome. We consider their species and the basic components, depending on the specifics of the company and the type of loyalty inherent to its customers. Specific to the company "Geronimo" gradual process of loyalty formation, taking into account the features of the market of services of pre-school development and the specificity of services as a commodity. Also analysed in detail each of the stages of the formation of loyalty and providing recommendations for managing loyalty in this market.
В статье проанализированы основные подходы к определению понятия «лояльность» и ее основные виды. Предложена методика к определению направления формирования программы лояльности на рынке образовательных услуг для детей дошкольного возраста. Также исследованы основные подходы формирования лояльности на основе специальных программ. В статьи сформировано общее определение программы лояльности на основе систематизации распространенных определений различных авторов, ее возможные цели и основные задачи, которые определяют дальнейший исход. Рассмотрены их виды и основные составляющие, зависящие от специфики деятельности компании и вида лояльности которая присуща ее клиентам. Определенный для компании ООО «Джеронимо» поэтапный процесс формирования лояльности, учитывающий особенности рынка услуг дошкольного развития и специфику услуг как товара. Также подробно проанализирован каждый из этапов процесса формирования лояльности и даны рекомендации по управлению лояльностью на данном рынке.
 
Date 2018-03-27T14:22:20Z
2018-03-27T14:22:20Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Погоржевська І. А. Управління лояльністю клієнтів на ринку послуг дошкільного розвитку [Електронний ресурс] / Погоржевська І. А., Писаренко Н. Л. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 410 Кбайт). – 2017. – Вип. 11. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22578
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ
 
Source Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 11