Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами
Evolution of forms of the sexual incentives in advertising and factors that have influenced consumer perception of them Эволюция форм сексуальных стимулов в рекламе и факторы, повлиявшие на их восприятие потребителями |
|
Creator |
Гнітецький, Є. В.
Грібініченко, О. П. |
|
Subject |
поведінка споживача
сексуальні стимули мотивації дослідження споживчих мотивацій реклама consumer behaviour sexual incentives motivations consumer motivation research advertising поведение потребителя сексуальные стимулы мотивации исследование потребительских мотиваций реклама JEL classification: M31 339.138 |
|
Description |
У статті досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.
The article contains a research of the history of applying to the sexual incentives in the USA advertising industry. The historical background of the sexual incentives implementation to the producers’ promotional materials has been considered. Main social, economic and cultural factors of changes in the approaches to appealing to the sexual motivations of the audience of each stage of evolution of applying to the sexual incentives in advertising have been defined. It has been found out which concepts of psychology and consumer behaviour have formed the basis for the formation of comprehensive understanding of the influence of the sexual incentives in advertising on the human psyche by specialists. There is an analysis of main tendencies of the advertising appeals with sexual incentives of the specific historical period. Based on the analysed information, a table that contains a generalization about the distinctive forms of the sexual incentives used by advertisers and the factors that caused the identified tendencies on each of the stages in evolution of applying to the sexual incentives in advertising has been developed. В статье исследуется история использования сексуальных стимулов в рекламной индустрии США. Рассмотрены исторические предпосылки активного внедрения сексуальных стимулов в рекламные материалы производителей. Выделены основные социальные, экономические и культурные факторы, которые обуславливали необходимость изменения подходов к апелляции к сексуальным мотивациям аудитории на каждом этапе развития использования сексуальных стимулов в рекламе. Были определены положения психологии и теории поведения потребителей, которые легли в основу формирования у специалистов комплексного понимания механизма влияния сексуальных стимулов в рекламе на психику человека. Проведен анализ главных тенденций, характерных для рекламных обращений с использованием сексуальных стимулов в зависимости от соответствующего исторического периода. На основе проанализированного материала разработана таблица, которая содержит обобщение относительно характерных форм сексуальных стимулов, которые использовались рекламодателями, и факторов, которые стали причинами выявленных тенденций, на каждом этапе эволюции использования сексуальных стимулов в рекламе. |
|
Date |
2018-03-15T10:25:04Z
2018-03-15T10:25:04Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Гнітецький Є. В., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 286–291. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22354 10.20535/2307-5651.14.2017.108729 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
С. 286-291
application/pdf |
|
Publisher |
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць, № 14
|
|