Інструментарій просування товару на платформі Amazon
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструментарій просування товару на платформі Amazon
The Tools of Product Promotion on Amazon Platform |
|
Creator |
Шпіляк, А. С.
Гнітецький, Є. В. |
|
Subject |
просування
маркетингові інструменти Амазон маркетплейс електронна комерція promotion, Amazon marketing tools marketplace e-commerce 339.138 |
|
Description |
У даній статті визначено передумови зростання популярності та ефективності ведення бізнесу на глобальних маркетплейсах, що стало особливо доцільним для підприємців із України та інших малорозвинених країн, у зв’язку із вигідними умовами ведення бізнесу та більшим ринковим потенціалом. Визначено, що найбільш перспективним та популярним глобальним маркетплейсом для торгівлі є Amazon, оскільки платформа пропонує комплексний фулфілмент товару продавця, що значно полегшує ведення бізнесу, а також, у даної платформи найбільші товарооборот та кількість активних покупців. Проаналізовано фактори, що вплинули на посилення конкуренції на даному маркетплейсі. Сформульовано переваги ведення бізнесу на Amazon та описано модель торгівлі на даному маркетплейсі. Визначено фактори, що впливають на обсяги продажів на Amazon, а саме, фактори, що впливають на трафік та конверсію сторінки товару на маркетплейсі. Описано вплив таких факторів, як релевантність ключових слів та наявність зовнішнього трафіку на загальний трафік лістингу. Описано вплив таких факторів, як оформлення лістингу, кількість відгуків, вид доставки, наявність акцій, спеціальних пропозицій, бонусів та ціна на конверсію лістингу. Визначено інструменти, використання яких дозволить збільшити трафік та конверсію лістингу товару на платформі Amazon. Описано особливості використання таких інструментів для підвищення трафіку, як контекстної реклами та Super-URL. Визначено та описано використання інструментів, що сприяють збільшенню конверсії, а саме, акцій, спеціальних пропозицій, бонусів, розширеного контенту, розіграшів, розпродажів. Встановлено, що для збільшення кількості лояльних споживачів доцільно використовувати автореспондери (програми автоматичної розсилки листів особам, що здійснили покупку), програму “Subscribe&Save”, довготривалу торгівлю із оптовими клієнтами. Надано опис використання кожного інструменту для просування на маркетплейсі Amazon та описано його вплив на відповідно показники трафіку чи конверсії, або ж на збільшення лояльності споживачів.
In this article, the reasons of the growing popularity and effectiveness of managing business on global marketplaces were defined. It became especially timely for the entrepreneurs from Ukraine and other slowly developing countries as the conditions of managing a business are attractive and the market potential is high. It was defined that the most perspective and popular global marketplace is Amazon, as the platform offers a complex fulfillment of sellers’ goods which simplifies the process of business management. The factors which promoted the strengthening of competition on this marketplace were analyzed. The advantages of managing business on Amazon were defined and the model of business on this marketplace was described. The factors which influence the Amazon sales were defined, namely, the factors which influence the traffic and conversion of Amazon product page. The influence of factors like the relevancy of keywords and the availability of external traffic on the overall listing traffic was described. The influence of factors like listing look, number of reviews, fulfillment type, the availability of promotional offers, bonuses, price on the listing conversion was described. The tools which may increase the traffic and conversion of the Amazon listing were defined. The special features of the promotional tools which let sellers increase traffic and conversion of the Amazon listing were described. The special features of using tools to increase traffic were described, namely, Sponsored Products ads and Super-UPLs. The tools which promote the increase of conversion were defined and described, namely special offers and bonuses, enhanced brand content, giveaways, sales. It was stated that to increase the number of loyal customers, it’s effective to use the “Subscribe&Save” program, autoresponders and participate in B2B Seller Program. The description of each Amazon promotional tool is provided and the influence of each tool on the indicators of traffic and conversion and loyalty was described. |
|
Date |
2018-10-04T15:32:23Z
2018-10-04T15:32:23Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шпіляк, А. С. Інструментарій просування товару на платформі Amazon [Електронний ресурс] / А. С. Шпіляк, Є. В. Гнітецький // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 264 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/24663 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ |
|
Source |
Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 12
|
|