Запис Детальніше

Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу
 
Creator Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
 
Subject формування стратегії
розвиток
діяльність підприємств
скотарство
продукція
мережеве планування
формирование стратегии
развитие
деятельность предприятий
скотоводство
продукция
сетевое планирование
setting up the strategy
development
enterprise activities
cattle breeding
products
network planning
 
Description Обґрунтовано значення розробки стратегії розвитку підприємств галузі скоатрства та окреслено детермінанти її формування. Вивчено 23 райони Житомирської області, діяльність підприємств яких пов’язана з виробництвом м’ясо-молочної продукції, та визначено оптимальну логістичну мережу руху продукції скотарства. Встановлено найкращі пункти заготівлі молока та пункти заготівлі і забою живої худоби (мінімальна відстань між містами (районами).
Обоснованно значение разработки стратегии развития предприятий отрасли скотоводства и обозначены детерминанты ее формирования. Изучены 23 района Житомирской области, деятельность предприятий которых связана с производством мясо-молочной продукции, и определенно оптимальную логистическую сеть движения продукции скотоводства. Установлено лучшие пункты заготовки молока и пункты заготовки и забоя живого скота (минимальное расстояние между городами (районами).
Substantiates the importance of developing strategy of enterprise development of cattle industry, and identify its determinants. Studied 23 district, Zhytomyr region, the activities of enterprises connected with the production of meat and dairy products, and the optimal logistics network for the movement of livestock products. Equipped with the best milk collection points and collection points and slaughter of livestock (the minimum distance between cities (districts).
 
Date 2017-05-25T10:51:36Z
2017-05-25T10:51:36Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Василенко С. В. Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу [Електронний ресурс] / С. В. Василенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. журн. – 2016. – Вип. 2 (02). – С. 139–144. – Режим доступу: http://easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/27.pdf.
2518-1971
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7859
 
Language uk
 
Publisher Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»