Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу
|
|
Creator |
Василенко, С. В.
Vasylenko, S. |
|
Subject |
формування стратегії
розвиток діяльність підприємств скотарство продукція мережеве планування формирование стратегии развитие деятельность предприятий скотоводство продукция сетевое планирование setting up the strategy development enterprise activities cattle breeding products network planning |
|
Description |
Обґрунтовано значення розробки стратегії розвитку підприємств галузі скоатрства та окреслено детермінанти її формування. Вивчено 23 райони Житомирської області, діяльність підприємств яких пов’язана з виробництвом м’ясо-молочної продукції, та визначено оптимальну логістичну мережу руху продукції скотарства. Встановлено найкращі пункти заготівлі молока та пункти заготівлі і забою живої худоби (мінімальна відстань між містами (районами).
Обоснованно значение разработки стратегии развития предприятий отрасли скотоводства и обозначены детерминанты ее формирования. Изучены 23 района Житомирской области, деятельность предприятий которых связана с производством мясо-молочной продукции, и определенно оптимальную логистическую сеть движения продукции скотоводства. Установлено лучшие пункты заготовки молока и пункты заготовки и забоя живого скота (минимальное расстояние между городами (районами). Substantiates the importance of developing strategy of enterprise development of cattle industry, and identify its determinants. Studied 23 district, Zhytomyr region, the activities of enterprises connected with the production of meat and dairy products, and the optimal logistics network for the movement of livestock products. Equipped with the best milk collection points and collection points and slaughter of livestock (the minimum distance between cities (districts). |
|
Date |
2017-05-25T10:51:36Z
2017-05-25T10:51:36Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василенко С. В. Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу [Електронний ресурс] / С. В. Василенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. журн. – 2016. – Вип. 2 (02). – С. 139–144. – Режим доступу: http://easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/27.pdf.
2518-1971 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7859 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
|
|