Запис Детальніше

Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції
 
Creator Орлова, В. М.
 
Subject органічна продукція
брендинг продукції
екологічна продукція
 
Description Актуальність проблем екології, здоров'я нації та популяризація здорового способу життя мотивує населення до екологічного споживання, при якому перевага віддається екологічно безпечної продукції.
Для визначення рівня обізнаності та вивчення ставлення споживачів до екологічно безпечної продукції було проведено соціологічне опитування жителів м. Дніпропетровська методом анкетування.
 
Date 2016-09-28T08:10:37Z
2016-09-28T08:10:37Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Орлова В. М. Маркетингові аспекти дослідження щодо екологічно безпечної продукції / В. М. Орлова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 275–279.
978-966-655-759-2
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5585
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся