Запис Детальніше

Інформаційна акція впливу із просування екологічно сертифікованої продукції на ринок

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна акція впливу із просування екологічно сертифікованої продукції на ринок
 
Creator Чайкін, О. В.
Chaikin, O.
 
Subject сертифікована продукція
екологічна пропаганда
екологічна сертифікація
 
Description Сучасні тенденції екологічно орієнтованого споживання впливають на структуру попиту на сільськогосподарську продукцію, що, в свою чергу, зумовлює появу ринку продукції, яка містить екологічну складову. Переорієнтація суб'єктів господарювання на задоволення попиту в екологічно безпечних товарах та продуктах харчування сприяє поширенню на ринках сертифікованої сільськогосподарської продукції. Для успішної реалізації виробленої продукції необхідна ефективна програма заходів із просування екологічно безпечної продукції на ринок.
 
Date 2016-09-28T08:26:44Z
2016-09-28T08:26:44Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Чайкін О. В. Інформаційна акція впливу із просування екологічно сертифікованої продукції на ринок / О. В. Чайкін // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2015. – С. 291–296.
978-966-655-759-2
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5588
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет; Полісся