Запис Детальніше

Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості
 
Creator Кравчук, І. А.
Kravchuk, I.
Кравчук, И. А.
 
Subject маркетинг
харчова промисловість
маркетинговий підхід
marketing
food processing
marketing approach
пищевая промышленность
маркетинговый подход
 
Description Проаналізовано особливості управління підприємствами харчової промисловості на основі використання маркетингових підходів. Визначено основні проблеми маркетинговоорієнтованого управління в агропродовольчій сфері. Запропоновано шляхи впровадження комплексу маркетингу в управління підприємствами харчової промисловості.
Features of management of the food industry by the enterprises are analysed on the basis of use of marketing approaches. The basic problems of the market oriented management in agro-food sphere are indicated. Ways of introduction of marketing complex to management of the enterprises of the food industry are offered.
Проанализированы особенности управления предприятиями пищевой промышленности на основе использования маркетинговых подходов. Обозначены основные проблемы маркетинговоориентированного управления в агропродовольственной сфере. Предложены пути внедрения маркетингового комплекса в управлении предприятиями пищевой промышленности.
 
Date 2016-11-10T13:41:35Z
2016-11-10T13:41:35Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кравчук І. А. Маркетингові аспекти управління підприємствами харчової промисловості / І. А. Кравчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 48–57.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5939
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет