Запис Детальніше

Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень
 
Creator Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Степаненко, Н. И.
 
Subject агросервіс
маркетинг
агросервісні послуги
agroservice
marketing
agroservice services
агросервис
агросервисные услуги
 
Description Проаналізовано сучасний рівень та тенденції розвитку підприємств агросервісу, сформульовано характеристику потреби в агросервісних послугах. Розроблено структурний профіль ринку агросервісних послуг, визначено ключові проблеми адаптації обслуговуючих підприємств до ринкових умов функціонування.
The contemporary level and tendencies of agroservice enterprise development have been analyzed, the needs in agroservice have been formulated. The structure of agroservice market has been developed, the key problems of service enterprises adaptation to market conditions of functioning have been determined.
Проанализировано современное состояние и тенденции развития предприятий агросервиса, сформулирована характеристика потребности в агросервисных услугах. Разработан структурный профиль рынка агросервисных услуг, определены ключевые проблемы адаптации обслуживающих предприятий к рыночным условиям функционирования.
 
Date 2016-11-10T14:00:08Z
2016-11-10T14:00:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Степаненко Н. І. Особливості товарної політики агросервісних підприємств в контексті імплементації стратегічних рішень / Н. І. Степаненко // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 57–67.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5940
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет