Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці
|
|
Creator |
Циганок, Ю. В.
Tsyganok, Yu. Цыганок, Ю. В. |
|
Subject |
маркетинг
товарна політика цінова політика marketing product policy price policy товарная политика ценовая политика |
|
Description |
Викладено результати досліджень щодо ключових факторів успіху товарної, цінової політики, політики розподілу, ефективності заходів формування попиту і стимулювання збуту продукції ТМ «Наша Ряба» в порівнянні з її основними конкурентами ТМ «Гаврилівські курчата» та «Курка Чеботурка» на ринку м’яса птиці м. Житомира.
The paper presents the results of the investigation into the key factors of success in the commodity, price and distribution policy, as well as in the efficiency of the techniques of forming the demand and promoting sales of Nasha Ryaba trademark produce as compared to its main competitors Gavrylivski kurchata and Kurka Cheboturka trademarks on the poultry meat market of Zhitomir. Изложены результаты исследований ключевых факторов успеха товарной, ценовой политики, политики распределения, эффективности приёмов формирования спроса и стимулирования сбыта продукции ТМ «Наша Ряба» в сравнении с её основными конкурентами ТМ «Гаврилівські курчата» и «Курка Чеботурка» на рынке мяса птицы г. Житомира. |
|
Date |
2016-11-11T08:10:09Z
2016-11-11T08:10:09Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганок Ю. В. Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці / Ю. В. Циганок // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 82–90.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5948 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|