Запис Детальніше

Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці
 
Creator Циганок, Ю. В.
Tsyganok, Yu.
Цыганок, Ю. В.
 
Subject маркетинг
товарна політика
цінова політика
marketing
product policy
price policy
товарная политика
ценовая политика
 
Description Викладено результати досліджень щодо ключових факторів успіху товарної, цінової політики, політики розподілу, ефективності заходів формування попиту і стимулювання збуту продукції ТМ «Наша Ряба» в порівнянні з її основними конкурентами ТМ «Гаврилівські курчата» та «Курка Чеботурка» на ринку м’яса птиці м. Житомира.
The paper presents the results of the investigation into the key factors of success in the commodity, price and distribution policy, as well as in the efficiency of the techniques of forming the demand and promoting sales of Nasha Ryaba trademark produce as compared to its main competitors Gavrylivski kurchata and Kurka Cheboturka trademarks on the poultry meat market of Zhitomir.
Изложены результаты исследований ключевых факторов успеха товарной, ценовой политики, политики распределения, эффективности приёмов формирования спроса и стимулирования сбыта продукции ТМ «Наша Ряба» в сравнении с её основными конкурентами ТМ «Гаврилівські курчата» и «Курка Чеботурка» на рынке мяса птицы г. Житомира.
 
Date 2016-11-11T08:10:09Z
2016-11-11T08:10:09Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Циганок Ю. В. Ключові фактори успіху бренду «Наша Ряба» на ринку м’яса птиці / Ю. В. Циганок // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 82–90.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5948
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет