Методичні засади розробки плану багаторівневого маркетингу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади розробки плану багаторівневого маркетингу
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Степанчук, В. А. Степаненко, Н. И. Stepanenko, N. Stepanchuk, V. |
|
Subject |
маркетинг
дистриб’ютор обсяги реалізації marketing distributor sales volumes дистрибьютор объемы реализации |
|
Description |
Розроблено модель розрахунку групових обсягів реалізації товарів та послуг для дистриб’юторів (консультантів) мережі, де враховуються строки просування по мережі, кількість дистриб’юторів нижчого рангу, що необхідно для подальшого просування по багаторівневій мережі, і продукція у вартісному виразі, яку компанія планує реалізувати через одного дистриб’ютора (консультанта) за визначений проміжок часу, з моменту його діяльності до досягнення ним найвищого статусу в мережі.
В статье описана модель расчета групповых объемов для дистрибьюторов (консультантов) сети, когда учитываются сроки продвижения по сети, количество дистрибьюторов (консультантов) низшего уровня, которые необходимы для продвижения по организационной сети, и продукция в денежном эквиваленте, которую компания планирует реализовать через одного дистрибьютора (консультанта) за определенный срок с момента начала его деятельности до момента достижения им наивысшего статуса в сети. The paper covers the model for calculating the marketing group volumes for the network distributors (advisers) with respect to the terms of advancement within the network. The above factors prove important for further advancement along the organizational network. Consideration is given to the monetary equivalent of the produce which the company is planning to sell with the help of a single distributor within a definite period of time beginning from the first days of his or her activities till the acquires the highest status in the network. |
|
Date |
2016-11-24T13:04:34Z
2016-11-24T13:04:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Методичні засади розробки плану багаторівневого маркетингу / Н. І. Степаненко, В. А. Степанчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2009. – № 2 (25), т. 2. – С. 114–120.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6044 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|