Запис Детальніше

Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві
 
Creator Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
 
Subject менеджмент
маркетинг
сільськогосподарські іновації
management
marketing
agricultural innovation
сельскохозяйственные инновации
 
Description Викладено результати ретроспективного аналізу розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві. Визначено основні передумови виникнення концепції екологічного маркетингу. Обґрунтовано необхідність та доцільність впровадження екологічного маркетингу в діяльність сільськогосподарських підприємств з метою їх успішного розвитку та функціонування.
The paper presents the retrospective analysis of the development of environmental marketing in agriculture. The author determines main prerequisites for the arising of environmental marketing concept. She also substantiates the necessity and expediency of implementing environmental marketing at farm enterprises with the aim of their successful development and functioning.
Изложены результаты ретроспективного анализа развития экологического маркетинга в сельском хозяйстве. Определены основные предпосылки возникновения концепции экологического маркетинга. Обоснована необходимость и целесообразность внедрения экологического маркетинга в деятельность сельскохозяйственных предприятий с целью их успешного развития и функционирования.
 
Date 2016-11-14T11:53:55Z
2016-11-14T11:53:55Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ращенко А. В. Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарстві / А. В. Ращенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2010. – № 1 (26), т. 2. – С. 341–348.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5972
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет