Запис Детальніше

Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей
 
Creator Шумская, Я. Д.
Шумська, Я. Д.
Shumskaya, Ya.
 
Subject интегрированные маркетинговые коммуникации
кластерный анализ
метод k-средних
рынок B2B
выставочная деятельность
інтегровані маркетингові комунікації
кластерний аналіз
метод k-середніх
ринок В2В
виставкова діяльність
integrated marketing communications
cluster analysis
method k-medium
B2B market
exhibition activity
 
Description В представленной статье проанализировано влияние интегрированных маркетинговых коммуникаций на поведение потребителей. При изучении проблемы была поставлена задача охарактеризовать современное состояние маркетинговых коммуникаций на ОАО «РМЗ», провести анкетирование потребителей по степени удовлетворенности маркетинговыми коммуникациями и на основе полученных данных выполнить кластерный анализ и метод k-средних, на основании чего дать характеристику выделенных сегментов.
У представленій статті проаналізовано вплив інтегрованих маркетингових комунікацій на поведінку споживачів. При вивченні проблеми було поставлено завдання охарактеризувати сучасний стан маркетингових комунікацій на ВАТ «РМЗ», провести анкетування споживачів за ступенем задоволеності маркетинговими комунікаціями і на основі отриманих даних виконати кластерний аналіз і метод k-середніх, на підставі чого дати характеристику виділених сегментів.
In the present article analyzes the impact of integrated marketing communications in consumer behavior. In the study of the problem it was given the task to characterize the current state of marketing communications at OJSC «RMZ» conduct a survey on consumer satisfaction and marketing communications based on the received data to perform cluster analysis and k-means on the basis of which to characterize the isolated segments.
 
Date 2017-04-18T09:09:55Z
2017-04-18T09:09:55Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Шумская Я. Д. Интегрированные маркетинговые коммуникации и их влияние на поведение потребителей / Я. Д. Шумская // Інтелектуальна економіка: глобальні тенденції та національні перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 26 трав. 2016 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2016. – С. 383–391.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7579
 
Language ru
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет