Запис Детальніше

Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств
 
Creator Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O.
Овдиюк, Е. Н.
 
Subject маркетинг
агропромисловий комплекс
Житомирська область
marketing
agro-industrial complex
Zhytomyr region
агропромышленный комплекс
Житомирская область
 
Description Висвітлено сучасний стан малих переробних підприємств агропромислового комплексу Житомирщини. Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності на малих переробних підприємств та методи їх вирішення. Підкреслено важливість розробки бізнес-планів у малому підприємництві.
The paper dwells on up-to-date state of small processing enterprises of Zhytomyr oblast AIC. It also considers the problems of organizing small processing enterprise marketing activities and the ways of solving them. The paper focuses on the importance of developing business plans at small enterprises as well.
Раскрывается современное состояние малых перерабатывающих предприятий агропромышленного комплекса Житомирской области. Рассмотрено проблемы организации маркетинговой деятельности на малых перерабатывающих предприятиях и пути их решения. Подчеркнуто важность разработки бизнесс-планов на малых предприятиях.
 
Date 2017-02-01T12:46:51Z
2017-02-01T12:46:51Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Овдіюк О. М. Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств / О. М. Овдіюк // Вісник ДАУ. – 2004. – № 1 (12). – С. 292–297.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6625
 
Language uk
 
Publisher Державний агроекологічний університет