Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств
|
|
Creator |
Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O. Овдиюк, Е. Н. |
|
Subject |
маркетинг
агропромисловий комплекс Житомирська область marketing agro-industrial complex Zhytomyr region агропромышленный комплекс Житомирская область |
|
Description |
Висвітлено сучасний стан малих переробних підприємств агропромислового комплексу Житомирщини. Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності на малих переробних підприємств та методи їх вирішення. Підкреслено важливість розробки бізнес-планів у малому підприємництві.
The paper dwells on up-to-date state of small processing enterprises of Zhytomyr oblast AIC. It also considers the problems of organizing small processing enterprise marketing activities and the ways of solving them. The paper focuses on the importance of developing business plans at small enterprises as well. Раскрывается современное состояние малых перерабатывающих предприятий агропромышленного комплекса Житомирской области. Рассмотрено проблемы организации маркетинговой деятельности на малых перерабатывающих предприятиях и пути их решения. Подчеркнуто важность разработки бизнесс-планов на малых предприятиях. |
|
Date |
2017-02-01T12:46:51Z
2017-02-01T12:46:51Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овдіюк О. М. Емпіричні результати обстеження маркетингової діяльності малих переробних підприємств / О. М. Овдіюк // Вісник ДАУ. – 2004. – № 1 (12). – С. 292–297.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6625 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державний агроекологічний університет
|
|