Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів
|
|
Creator |
Павловська, Л. Д.
Павловская, Л. Д. Pavlovska, L. |
|
Subject |
аграрний сектор
ринкові перетворення фермерські господарства аграрный сектор рыночные преобразования фермерские хозяйства agricultural sector market reforms farms |
|
Description |
Доведена необхідність маркетингових досліджень галузі кормовиробництва, розглянуті особливості ринку кормів та послідовність етапів його маркетингового дослідження, наведені конкретні дані про попит на корми та пропозиції щодо їх реалізації в Україні.
Обоснована необходимость маркетинговых исследований отрасли кормопроизводства, рассмотрены особенности рынка кормов и последовательность этапов его маркетингового исследования, приведены конкретные данные относительно спроса и предложения кормов в Украине. The paper considers the necessity of conducting marketing research in the sphere of folder production, peculiarities of feeds market and the succession of market research stapes. It also presents specific data as to supply and demand of feeds in Ukraine. |
|
Date |
2017-02-01T12:17:03Z
2017-02-01T12:17:03Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павловська Л. Д. Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів / Л. Д. Павловська // Вісник ДААУ. – 2000. – № 2. – С. 188–192.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6619 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державна агроекологічна академія України
|
|