Запис Детальніше

Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів
 
Creator Павловська, Л. Д.
Павловская, Л. Д.
Pavlovska, L.
 
Subject аграрний сектор
ринкові перетворення
фермерські господарства
аграрный сектор
рыночные преобразования
фермерские хозяйства
agricultural sector
market reforms
farms
 
Description Доведена необхідність маркетингових досліджень галузі кормовиробництва, розглянуті особливості ринку кормів та послідовність етапів його маркетингового дослідження, наведені конкретні дані про попит на корми та пропозиції щодо їх реалізації в Україні.
Обоснована необходимость маркетинговых исследований отрасли кормопроизводства, рассмотрены особенности рынка кормов и последовательность этапов его маркетингового исследования, приведены конкретные данные относительно спроса и предложения кормов в Украине.
The paper considers the necessity of conducting marketing research in the sphere of folder production, peculiarities of feeds market and the succession of market research stapes. It also presents specific data as to supply and demand of feeds in Ukraine.
 
Date 2017-02-01T12:17:03Z
2017-02-01T12:17:03Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Павловська Л. Д. Теоретичні та практичні аспекти маркетингу кормів / Л. Д. Павловська // Вісник ДААУ. – 2000. – № 2. – С. 188–192.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/6619
 
Language uk
 
Publisher Державна агроекологічна академія України