Запис Детальніше

Концептуальні засади екологічного маркетингу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади екологічного маркетингу
 
Creator Ращенко, А. В.
Циганок, В. М.
Дорожкіна, К. В.
Rashchenko, A.
Tsyganok, V.
Dorozhkina, K.
Цыганок, В. Н.
Дорожкина, К. В.
 
Subject екологічний маркетинг
екологічно безпечна продукція
маркетингові інструменти
екологічна сертифікація
environmental marketing
eco-friendly products
marketing tools
environmental certification
экологический маркетинг
экологически безопасная продукция
маркетинговые инструменты
экологическая сертификация
 
Description Встановлено, що для екологічного маркетингу характерним є системне поєднання екологічної, соціальної та економічної складових. Метою екологічного маркетингу є отримання прибутку підприємствами, збереження довкілля та забезпечення екологічної безпеки споживачів. Наведено коротку характеристику й виокремлено особливості дії інструментів екологічного маркетингу: екологічної сертифікації, товарної, цінової, комунікаційної політики, політики збуту та екологічного аудиту. Окремо автори статті зупинилися на проблемі екологічної сертифікації і маркування та їх ролі у запровадженні екологічного маркетингу. Екологічна сертифікація розглядається як інструмент екологічного маркетингу, що виконує інформаційну та регулятивну функції, є надійним способом гарантування охорони життя і здоров’я споживачів, захисту довкілля.
The essence and main components of environmental marketing are presented in the article. Environmental marketing provides environmental safety and consumer environmental needs as well as economic goals achievement. The article deals with the general characteristics of environmental marketing tools: environmental certification, product, price, place, promotion and environmental audit. The authors deal with the environmental certification and labeling and their role in implementing of the environmental marketing. The paper presents the environmental certification as an environmental marketing tool.
Установлено, что для экологического маркетинга характерным является системное сочетание экологической, социальной и экономической составляющих. Цель экологического маркетинга заключается в получении прибыли предприятиями, сохранении окружающей среды и обеспечении экологической безопасности потребителей. Приведена краткая характеристика и выделены особенности действия инструментов экологического маркетинга: экологической сертификации, товарной, ценовой, коммуникационной политики, политики сбыта и экологического аудита. Отдельно авторы статьи остановились на проблеме экологической сертификации и маркировки и их роли во внедрении экологического маркетинга. Экологическая сертификация рассматривается как инструмент экологического маркетинга, который выполняет информационную и регулятивную функции, является надежным способом обеспечения охраны жизни и здоровья потребителей, защиты окружающей среды.
 
Date 2017-02-16T10:07:13Z
2017-02-16T10:07:13Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Ращенко А. В. Концептуальні засади екологічного маркетингу / А. В. Ращенко, В. М. Циганок, К. В. Дорожкіна // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 1 (54), т. 2. – С. 255–262.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7020
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет