Запис Детальніше

Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
 
Creator Николюк, О. М.
Nykolyuk, O.
Николюк, О. Н.
 
Subject маркетинг
конкурентоспроможність
сільськогосподарське підприємство
marketing
competitiveness
agricultural enterprise
конкурентоспособность
сельскохозяйственное предприятие
 
Description Визначено роль маркетингу у забезпеченні системності процесу формування конкурентних переваг підприємства. Розроблено схему формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств на основі маркетингу. Виділено особливості маркетингу на ринках В2В та В2С.
The role of marketing in ensuring systematic process of forming competitive advantage has been identified. The scheme of creating competitive advantages based marketing has been developed. Peculiarities of marketing for B2B and B2C markets have been identified.
Определена роль маркетинга в обеспечении системности процесса формирования конкурентных преимуществ предприятия. Разработана схема формирования конкурентных преимуществ сельскохозяйственных предприятий на основе маркетинга. Выделены особенности маркетинга на рынках В2В и В2С.
 
Date 2017-03-24T07:04:02Z
2017-03-24T07:04:02Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Николюк О. М. Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / O. М. Николюк // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали VIII міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 трав. 2016 р. – Полтава : ПДАА, 2016. – С. 89–91.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7420
 
Language uk
 
Publisher Полтавська державна аграрна академія