Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств
|
|
Creator |
Николюк, О. М.
Nykolyuk, O. Николюк, О. Н. |
|
Subject |
маркетинг
конкурентоспроможність сільськогосподарське підприємство marketing competitiveness agricultural enterprise конкурентоспособность сельскохозяйственное предприятие |
|
Description |
Визначено роль маркетингу у забезпеченні системності процесу формування конкурентних переваг підприємства. Розроблено схему формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств на основі маркетингу. Виділено особливості маркетингу на ринках В2В та В2С.
The role of marketing in ensuring systematic process of forming competitive advantage has been identified. The scheme of creating competitive advantages based marketing has been developed. Peculiarities of marketing for B2B and B2C markets have been identified. Определена роль маркетинга в обеспечении системности процесса формирования конкурентных преимуществ предприятия. Разработана схема формирования конкурентных преимуществ сельскохозяйственных предприятий на основе маркетинга. Выделены особенности маркетинга на рынках В2В и В2С. |
|
Date |
2017-03-24T07:04:02Z
2017-03-24T07:04:02Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Николюк О. М. Роль маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств / O. М. Николюк // Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали VIII міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 трав. 2016 р. – Полтава : ПДАА, 2016. – С. 89–91.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7420 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Полтавська державна аграрна академія
|
|