Особливості сільських територій та брендингові перспективи сільського розвитку
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості сільських територій та брендингові перспективи сільського розвитку
|
|
Creator |
Михайлова, Л. І.
Михайлова, Л. И. Mikhailova, L. |
|
Subject |
сільські території
соціально-економічний стан бренд територіальний брендинг сільський розвиток сельские территории социально-экономическое состояние территориальный брэндинг сельское развитие rural territory socio-economic status brand regional branding rural development |
|
Description |
Проаналізовано сучасний стан, проблеми та особливості сільських територій України за умов поглиблення ринкових відносин. Визначено – як основну – проблему депресивності місцевих економік сільського соціуму, що обумовлює значно нижчий рівень якості життя та несприятливий демографічний стан. Обґрунтовано необхідність пошуку нових джерел сільського розвитку за умов обмежених можливостей державної аграрної політики. Одним із таких напрямів визначено територіальний брендинг, що орієнтований на особливості сільських громад. Наведено показники, за якими слід окреслювати відмінності між сільськими територіями та можливості побудови на цій основі територіального брендингу. Показано, що сільські території України істотно розрізняються за цілим комплексом соціально-економічних показників, що може бути використано у побудові стратегій сільського розвитку. Підкреслено, що такий розвиток відповідає світовому тренду останніх років.
Анализируется нынешнее состояние, проблемы и особенности сельских территорий Украины в условиях возрастания роли рыночных отношений. Очерчена – как основная – проблема депрессивности местных экономик сельского социума, что приводит к ухудшению качества жизни и неблагоприятному демографическому состоянию. Обоснована необходимость поиска новых источников сельского развития в условиях ограниченных возможностей государственной аграрной политики. Одним из таких направлений является территориальный брэндинг, который был бы ориентированным на особенности сельских общин. Представлены показатели, которые могут быть использованы при определении различий между сельскими территориями, а также возможности построения на этой основе территориального брэндинга. Показано, что сельские территории Украины существенно различаются по целому комплексу социально-экономических показателей, и это может бать использовано при построении стратегий локального сельского развития. Подчёркивается, что такое развитие соответствует мировому тренду последних лет. Analyzed the present state, problems and features of rural areas of Ukraine in conditions of deepening of market relations. Definitely – as the main-problem depresivnostì the local economies of rural society, which causes a significantly lower quality of life and adverse demographic status. Reasonably need to find new sources of rural development under the conditions of limited possibilities of State agricultural policy. One of the following areas defined territorial branding that is focused on the features of rural communities. Are the indicators that can be outlined the differences between rural areas and the possibility of building on this basis, local branding. It is shown that rural Ukraine significantly vary in a complex socio-economic indicators, and this can be used in the construction of strategies for local rural development. Stressed that this development corresponds to a global trend of recent years. |
|
Date |
2017-05-03T13:01:18Z
2017-05-03T13:01:18Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Михайлова Л. І. Особливості сільських територій та брендингові перспективи сільського розвитку / Л. І. Михайлова // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 2 (57), т. 2. – С. 15–23.
2518-7279 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7705 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|