Запис Детальніше

Методика прийняття рішень в управлінні конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика прийняття рішень в управлінні конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства
 
Creator Зіновчук, В. В.
Николюк, О. М.
Зиновчук, В. В.
Николюк, О. Н.
Zinovchuk, V.
Nykolyuk, O.
 
Subject конкурентоспроможність
конкурентоспроможність сільськогосподарського підприємства
конкурентні позиції
напрями реалізації сільськогосподарської продукції
корпоративна стратегія
конкурентоспособность
конкурентоспособность сельскохозяйственного предприятия
конкурентные позиции
направления реализации сельскохозяйственной продукции
корпоративная стратегия
competitiveness
competitiveness of agricultural enterprises
competitive positions
sale channels of agricultural products
corporate strategy
 
Description Виділено етапи процесу прийняття рішень в управлінні конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства, до яких віднесено комплексну діагностику його конкурентних позицій та оцінку тенденцій розвитку ринків із подальшим обґрунтуванням стратегічних напрямів формування конкурентних переваг. Для дослідження конкурентних позицій підприємства рекомендовано використовувати метод кластерного аналізу. Встановлено, що в основі конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства лежить низька собівартість, вигідна ціна та стандартизована висока якість продукції. Зниження собівартості досягається підвищенням продуктивності ресурсів та зменшенням їх вартості. Для реалізації сільськогосподарської продукції за вигідною ціною важливо оптимізувати напрями реалізації залежно від обсягів виробництва та виду продукції за умови усунення або мінімізації посередників з маркетингового ланцюга.
Выделены этапы процесса принятия решений в управлении конкурентоспособностью сельскохозяйственного предприятия, к которым отнесены комплексная диагностика его конкурентных позиций и оценка тенденций развития рынков с последующим обоснованием стратегических направлений формирования конкурентных преимуществ. Для исследования конкурентных позиций предприятия рекомендуется использовать метод кластерного анализа. Установлено, что в основе конкурентоспособности сельскохозяйственного предприятия лежит низкая себестоимость, выгодная цена и стандартизированное высокое качество продукции. Снижение себестоимости достигается путем повышения производительности ресурсов и уменьшения их стоимости. Для реализации сельскохозяйственной продукции по выгодной цене важно оптимизировать направления реализации в зависимости от объемов производства и вида продукции при условии устранения или минимизации посредников с маркетинговой цепи.
The stages of decision-making in the management of agricultural enterprises’ competitiveness, which include a comprehensive diagnosis of its competitive position and assessment of market trends and further substantiation of strategic directions of creating the competitive advantages, have been identified. To investigate the competitive position of the enterprise the author recommends method of cluster analysis. It was determined that the basis of the competitiveness of agricultural enterprises is low costs, best price and high standardized quality of products. Cost reduction may be achieved by increasing the productivity of resources and decreasing their value. For the sale of agricultural products at the best price is important to optimize the sale channels depending on production volume and type of products given that the number of intermediaries will be eliminated or minimized.
 
Date 2017-05-05T09:59:58Z
2017-05-05T09:59:58Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Зіновчук В. В. Методика прийняття рішень в управлінні конкурентоспроможністю сільськогосподарського підприємства / В. В. Зіновчук, О. М. Николюк // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 2 (57), т. 2. – С. 80–92.
2518-7279
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7716
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет