Запис Детальніше

Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами
 
Creator Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
 
Subject скотарство
сільськогосподарські товаровиробники
переробні підприємства
стратегічні напрями
стратегія розвитку підприємств
скотоводство
сельскохозяйственные товаропроизводители
перерабатывающие предприятия
стратегические направления
стратегия развития предприятий
cattle breeding
agricultural goods producers
processing companies
strategic directions
development strategy of enterprises
 
Description Розглянуто основні можливості та напрями покращення взаємовідносин між сільськогосподарськими товаровиробниками і переробними підприємствами Житомирської області, що є ключовим чинником для формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства. Здійснено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовищ досліджуваних підприємств та визначено дві групи факторів, які включають технологічні та організаційно-економічні аспекти, що є пріоритетними у сфері виробництва продукції скотарства. Обґрунтовано питання формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства з врахуванням стратегічних напрямів розвитку, реалізація яких сприятиме удосконаленню технічних, технологічних та економічних взаємозв’язків між виробниками м’яса і молока та переробними підприємствами. Запропоновано часові горизонти реалізації заходів стратегії.
Рассмотрены основные возможности и направления улучшения взаимоотношений между сельскохозяйственными товаропроизводителями и перерабатывающими предприятиями Житомирской области, которые являются ключевым фактором для формирования стратегии развития предприятий отрасли скотоводства. Осуществлен анализ внешней и внутренней среды исследуемых предприятий и определенно две группы факторов, которые включают технологические и организационно экономические аспекты и являются приоритетными в сфере производства продукции скотоводства. Обоснованно вопрос формирования стратегии развития предприятий отрасли скотоводства с учетом стратегических направлений развития, реализация которых будет способствовать усовершенствованию технических, технологических и экономических взаимосвязей между производителями мяса, молока и перерабатывающими предприятиями. Предложены часовые горизонты реализации мероприятий стратегии.
Main opportunities and ways to improve relationship between agricultural goods producers and processing companies in Zhytomyr region are reviewed. This is the main factor for forming the development strategy of cattle breeding branch. External and internal environment of the enterprises under study are analyzed; two groups of factors, which include technological, organizational and economical aspects that are top-priority in manufacturing cattle breeding products, are distinguished. The issue of forming the development strategy for cattle breeding enterprises is substantiated, taking into account strategic directions of growth, realization of which will favour technical, technological and economical connections between meat and milk producers and processing companies. Time limits for realization of strategy measures are suggested.
 
Date 2017-05-04T09:09:29Z
2017-05-04T09:09:29Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Василенко С. В. Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами / С. В. Василенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 2 (57), т. 2. – С. 105–112.
2518-7279
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7707
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет