Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами
|
|
Creator |
Василенко, С. В.
Vasylenko, S. |
|
Subject |
скотарство
сільськогосподарські товаровиробники переробні підприємства стратегічні напрями стратегія розвитку підприємств скотоводство сельскохозяйственные товаропроизводители перерабатывающие предприятия стратегические направления стратегия развития предприятий cattle breeding agricultural goods producers processing companies strategic directions development strategy of enterprises |
|
Description |
Розглянуто основні можливості та напрями покращення взаємовідносин між сільськогосподарськими товаровиробниками і переробними підприємствами Житомирської області, що є ключовим чинником для формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства. Здійснено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовищ досліджуваних підприємств та визначено дві групи факторів, які включають технологічні та організаційно-економічні аспекти, що є пріоритетними у сфері виробництва продукції скотарства. Обґрунтовано питання формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства з врахуванням стратегічних напрямів розвитку, реалізація яких сприятиме удосконаленню технічних, технологічних та економічних взаємозв’язків між виробниками м’яса і молока та переробними підприємствами. Запропоновано часові горизонти реалізації заходів стратегії.
Рассмотрены основные возможности и направления улучшения взаимоотношений между сельскохозяйственными товаропроизводителями и перерабатывающими предприятиями Житомирской области, которые являются ключевым фактором для формирования стратегии развития предприятий отрасли скотоводства. Осуществлен анализ внешней и внутренней среды исследуемых предприятий и определенно две группы факторов, которые включают технологические и организационно экономические аспекты и являются приоритетными в сфере производства продукции скотоводства. Обоснованно вопрос формирования стратегии развития предприятий отрасли скотоводства с учетом стратегических направлений развития, реализация которых будет способствовать усовершенствованию технических, технологических и экономических взаимосвязей между производителями мяса, молока и перерабатывающими предприятиями. Предложены часовые горизонты реализации мероприятий стратегии. Main opportunities and ways to improve relationship between agricultural goods producers and processing companies in Zhytomyr region are reviewed. This is the main factor for forming the development strategy of cattle breeding branch. External and internal environment of the enterprises under study are analyzed; two groups of factors, which include technological, organizational and economical aspects that are top-priority in manufacturing cattle breeding products, are distinguished. The issue of forming the development strategy for cattle breeding enterprises is substantiated, taking into account strategic directions of growth, realization of which will favour technical, technological and economical connections between meat and milk producers and processing companies. Time limits for realization of strategy measures are suggested. |
|
Date |
2017-05-04T09:09:29Z
2017-05-04T09:09:29Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Василенко С. В. Удосконалення взаємовідносин між сільськогосподрськими товаровиробниками та переробними підприємствами / С. В. Василенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2016. – № 2 (57), т. 2. – С. 105–112.
2518-7279 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7707 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|