Запис Детальніше

Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки
 
Creator Горбачова, І. В.
Горбачева, И. В.
Gorbachova, I.
 
Subject стратегія
аграрне підприємство
міжнародні ринки
стратегия
аграрное предприятие
международные рынки
strategy
agrarian enterprise
international markets
 
Description В статті проаналізовано необхідність та особливості стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на зовнішні ринки. Встановлено, що стратегічне планування є найбільш ефективним способом управління за умов динамічного та непередбачуваного зовнішнього середовища. На основі проведеного PEST-аналізу молокопереробного підприємства зроблено висновок про необхідність впровадження стратегічного інструментарію в практичну діяльність аграрного підприємства, що дає можливість передбачити тенденції розвитку бізнесу, допомагає робити стратегічний вибір та реалізувати стратегію в умовах виходу на зовнішні ринки.
В статье проанализированы необходимость и особенности стратегического планирования аграрных предприятий в условиях выхода на внешние рынки. Установлено, что стратегическое планирование является наиболее эффективным способом управления в условиях динамичной и непредсказуемой внешней среды. На основе проведенного PEST-анализа молокоперерабатывающего предприятия сделан вывод о необходимости внедрения стратегического инструментария в практическую деятельность аграрного предприятия, дает возможность предусмотреть тенденции развития бизнеса, помогает делать стратегический выбор и реализовать стратегию в условиях выхода на внешние рынки.
In the article a necessity and features of the strategic planning of agrarian enterprises is analysed in the conditions of going into oversea markets. It is set that the strategic planning is the most effective method of management at the terms of dynamic and unforeseeable external environment. On the basis of conducted PEST-of analysis of molokopererobnogo enterprise a conclusion is done about the necessity of introduction of strategic tool for practical activity of agrarian enterprise, which enables to foresee progress of business trends, helps to do a strategic choice and realize strategy in the conditions of going into oversea markets.
 
Date 2017-05-19T09:10:17Z
2017-05-19T09:10:17Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Горбачова І. В. Механізми стратегічного планування аграрних підприємств в умовах виходу на міжнародні ринки [Електронний ресурс] / І. В. Горбачова // Ефективна економіка : електрон. журн. – 2016. – № 4. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4891.
2307-2105
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7817
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр