Запис Детальніше

Шляхи поліпшення стану фізичної підготовленості студентської молоді

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи поліпшення стану фізичної підготовленості студентської молоді
 
Creator Грибан, Г. П.
Опанасюк, Ф. Г.
Gryban, G.
Opanasyuk, F.
 
Subject фізичні навантаження
адаптаційні реакції
функціональні можливості організму
м'язове волокно
студент
физические нагрузки
адаптационные реакции
функциональные возможности организма
мышечное волокно
physical exertions
adaptive response
functional capacity of the organism
muscle fiber
student
 
Description Одним із найважливіших завдань, котрі поставлені перед системою фізичного виховання у вузах України, є зміцнення здоров'я і підвищення рівня загальної і спеціальної професійно-прикладної фізичної підготовленості студентської молоді, сприяння оволодінню навичками і вміннями самостійно використовувати засоби фізичної культури і спорту в повсякденному житті для підтримки високої працездатності і відновлення організму.
У статті наведені результати досліджень вивчення стану фізичної підготовленості студентів Державного агроекологічного університету. Негативними моментами адаптації студентів до фізичних навантажень є наслідки нераціонально побудованого процесу фізичної підготовки. Ефективною формою поліпшення якості викладання фізичного виховання є модульно-рейтингова система оцінки фізичної підготовленості та втілення в навчальний процес спеціальних педагогічних засобів, що значно поліпшило інтерес студентів до фізичного виховання і позитивно вплинуло на рівень їх фізичної підготовленості.
Одной из важнейших задач, которые поставлены перед системой физического воспитания в вузах Украины, является укрепление здоровья и повышение уровня общей и специальной профессионально-прикладной физической подготовленности студенческой молодежи, содействие овладению навыками и умениями самостоятельно использовать средства физической культуры и спорта в повседневной жизни для поддержания высокой работоспособности и восстановления организма.
В статье приведены результаты изучения состояния физической подготовленности студентов Государственного агроэкологического университета. Негативными моментами адаптации студентов к физическим нагрузкам являются последствия нерационально построенного процесса физической подготовки. Эффективной формой улучшения качества преподавания физического воспитания есть модульно-рейтинговая система оценки физической подготовленности и внедрения в учебный процесс специальных педагогыческих средств, что значительно повышают интерес студентов к физическому воспитанию и позитивно влияют на уровень их физической подготовки.
One of the major problems that are posed to the system of physical education in the universities of Ukraine, is the promotion of health and increased general and special professional-applied physical fitness of students, promote the mastery of skills and abilities to use their own means of physical culture and sports in everyday life for maintain high efficiency and recovery of the body.
The article presents the results of the research study the state of physical preparedness of students of the State agroecological University. The negative moments of adaptation of students to physical activities are consequences of the irrationally built process of physical fitness. The modular-rating system of assessment of physical fitness and introduction in educational process special the pedagogical means that considerably increase interest of students in physical training and positively influence the level of their physical training is effective form of improvement of quality of teaching physical training.
 
Date 2017-05-17T07:14:41Z
2017-05-17T07:14:41Z
2003
 
Type Conference materials
 
Identifier Грибан Г. Шляхи поліпшення стану фізичної підготовленості студентської молоді / Г. Грибан, Ф. Опанасюк // Проблеми фізичного виховання студентів : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф., що присвяч. 85-річчю заснування Дніпропетровського нац. ун-ту, 17–20 верес. 2003 р. – Дніпропетровськ : ДНУ, 2003. – С. 25–26.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7790
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет