Запис Детальніше

Методологічні підходи до оцінки виміру «норми» з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до оцінки виміру «норми» з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів
 
Creator Грибан, Г. П.
Ободзінська, О. В.
Gryban, G.
Obodzinska, O.
Ободзинская, О. В.
 
Subject фізичне виховання
фізичний розвиток
особистість
норма
студент
физическое воспитание
физическое развитие
личность
physical training
physical development
personality
norm
student
 
Description В сучасній психолого-педагогічній літературі зустрічається достатньо значний обсяг інформації щодо формування концептуальних засад розвитку особистості, в першу чергу, необхідно виділити проблеми, що спрямовані на розробку засобів, методів та форм педагогічного впливу, які забезпечують цілісність системи навчання і виховання, яка не завжди має об'єктивні оцінки виміру ефективності свого функціонування.
Спроба структурувати процес фізичного виховання і поведінки особистостей частіше здійснюється через поняття «норма». Концепт норми тісно пов'язаний з поділом явищ на «хороші» чи «погані». В статті розглянуто методологічні підходи до виміру «норма» з фізичного виховання.
В современной психолого-педагогической литературе встречается достаточно значительный объем информации по формированию концептуальных основ развития личности, в первую очередь, необходимо выделить проблемы, которые направлены на разработку средств, методов и форм педагогического воздействия, которые обеспечивают целостность системы обучения и воспитания, которая не всегда имеет объективные оценки измерения эффективности своего функционирования.
Попытка структурировать процесс физического воспитания и поведения личностей чаще осуществляется через понятие «норма». Концепт нормы тесно связан с делением явлений на «хорошие» и «плохие». В статье рассмотрены методологические подходы к измерению «норма» по физическому воспитанию.
The attempt to structure process of physical training and behavior is most often made through concept «norm». Normie’s concept is closely connected with division of the phenomena on «good» and «bad». In article it is considered methodological going near the to measurement assessment «norm» on physical training.
 
Date 2017-05-17T06:34:17Z
2017-05-17T06:34:17Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Грибан Г. П. Методологічні підходи до оцінки виміру «норми» з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів / Г. П. Грибан, О. В. Ободзінська // Біологічні дослідження – 2016 : [VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. для молодих учених і студентів, 10–11 берез. 2016 р.] / Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир : Рута, 2016. – С. 224–226.
978-617-581-241-9
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7788
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка