Планування маркетингової стратегії при здійсненні інноваційної діяльності підприємства
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування маркетингової стратегії при здійсненні інноваційної діяльності підприємства
|
|
Creator |
Бовсуновська, Н. М.
Плотнікова, М. Ф. Бовсуновская, Н. Н. Плотникова, М. Ф. Bovsunovska, N. Plotnikova, M. |
|
Subject |
маркетингові системи
стратегія маркетингу ринкові процеси маркетинговые системы стратегия маркетинга рыночные процессы marketing systems marketing strategy market processes |
|
Description |
Процес становлення і розвитку сучасних ринкових відносин в Україні вимагає здійснення якісних перетворень в сфері виробництва і в свідомості працівників. Проблемам формування маркетингових систем управління в Україні присвячена значна кількість наукових досліджень, в яких дається оцінка сучасним ринковим відносинам, висловлюються пропозиції щодо вирішення соціально-економічних проблем підприємств, зокрема аграрного сектора економіки.
Процесс становления и развития современных рыночных отношений в Украине требует осуществления качественных преобразований в сфере производства и в сознании работников. Проблемам формирования маркетинговых систем управления в Украине посвящено значительное количество научных исследований, в которых дается оценка современным рыночным отношениям, высказываются предложения по решению социально-экономических проблем предприятий, в частности аграрного сектора экономики. The process of formation and development of modern market relations in Ukraine requires the implementation of qualitative changes in the production and in the minds of employees. Problems of Formation of marketing management systems in Ukraine dedicated a significant amount of research, which assesses the current market economy, expressed proposals to address socio-economic problems of enterprises, including the agricultural sector. |
|
Date |
2017-05-16T12:40:48Z
2017-05-16T12:40:48Z 2016 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Бовсуновська Н. М. Планування маркетингової стратегії при здійсненні інноваційної діяльності підприємства // Н. М. Бовсуновська, М. Ф. Плотнікова // Інновації та фундаментальні науки в умовах техногенної економіки : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2016 р. – К. : Юдіна Л. І., 2016. – С. 55–57.
978-966-97581-1-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7786 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Юдіна Л. І.
|
|